آرشیو یکشنبه ۳۰‌شهریور ۱۳۹۳، شماره ۴۰۷۷
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

روزهای پرکار جعفر دهقان در تلویزیون

جعفر دهقان در چند سریال تلویزیونی بازی کرده است که پخش آنها بزودی از شبکه های مختلف شروع می شود که از میان آنها می توان به سریال های حانیه، معمای شاه و گذر از رنج ها اشاره کرد. دهقان درباره حضورش در این آثار به فارس گفت: بتازگی بازی در سریال حانیه را به پایان رسانده ام. این سریال به کارگردانی جلال دهقانی اشکذری در ایام دهه فجر پخش خواهد شد و من در آن نقش یک مبارز را به عهده دارم.

وی ادامه داد: چند سکانسی از بازی ام در سریال «معمای شاه» به کارگردانی محمدرضا ورزی باقی مانده است که تا مدتی دیگر به پایان می رسد. وی با بیان این نکته که در انتظار پخش سریال «گذر از رنج های» فریدون حسن پور است، تصریح کرد: سریال گذر از رنج ها در مرحله تدوین است و بزودی از شبکه یک به نمایش درمی آید و در این سریال هم نقش مرد روستایی را بازی می کنم.

دهقان درباره حضورش در کارهای تاریخی و مذهبی اظهار کرد: هر بازیگری بنا به سلیقه و روحیه اش بازی در برخی آثار را بیشتر می پسندد. من هم به حضور در کارهای تاریخی و مذهبی علاقه مند هستم؛ کارهایی مانند «اصحاب کهف» و «یوسف پیامبر» به دلیل سوژه جذاب شان همیشه مورد توجه قرار می گیرند و همین باعث می شود که حس کنم با بازی در این آثار تاثیرگذارتر هستم. بازیگر سریال یوسف پیامبر(ع) افزود: ما باید در ساخت سریال های ارزشی و تاریخی فعالیتمان را بیشتر کنیم چون این آثار براحتی می توانند دیدگاه های مذهبی و فرهنگی ما را به دیگر کشورها صادر کنند.