آرشیو یکشنبه ۳۰‌شهریور ۱۳۹۳، شماره ۴۰۷۷
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

نقش اول «میکائیل» به دیرباز رسید

کامبیز دیرباز در سریال «میکائیل» که سیروس مقدم آن را بزودی مقابل دوربین خواهد برد، نقش اصلی را بازی می کند.

الهام غفوری، تهیه کننده سریال میکائیل در این باره به جام جم گفت: با بهبود حال سعید نعمت الله که فیلمنامه این سریال را می نویسد، قرار شد پیش تولید این اثر را آغاز کنیم. برای ایفای نقش های اصلی با بهنوش طباطبایی و کامبیز دیرباز صحبت کردیم و در این هفته قرارداد بسته می شود. دیرباز نقش میکائیل را بازی می کند.

سوژه سریال «میکائیل»، پلیسی است. این اثر در مرحله نگارش و پیش تولید قرار دارد و به گفته مقدم در آن نوآوری، فضاسازی و شخصیت پردازی جدیدی صورت گرفته است.

میکائیل، بیان کننده بین خیر و شر در یک شهر است. سعید نعمت الله مشغول نگارش این سریال است که به سفارش ناجی هنر تولید می شود و داستان آن درباره پلیسی است که وارد منطقه ناامن می شود.

سیروس مقدم امسال سریال های پایتخت 3 و مدینه را برای نوروز و ماه رمضان شبکه یک ساخته است. او کارگردانی سریال های پلیسی همچون پلیس جوان و دیوار را در کارنامه دارد.

کامبیز دیرباز هم تاکنون در سریال های تب سرد، در چشم باد، نابرده رنج، پریدخت، رستوران خانوادگی و بوی باران به ایفای نقش های مختلف پرداخته است. سریال کیفر با بازی دیرباز از شبکه دو در حال پخش است او تا به حال در آثار سیروس مقدم حضور نداشته و با بازی در سریال میکائیل برای نخستین بار مقابل دوربین مقدم می رود.