آرشیو سه‌شنبه ۱ مهر ۱۳۹۳، شماره ۵۷۵۱
فن آوری
۱۹

همه فن حریف شوید با یک کلیک

علی ماندگاری

آموزش به کمک اینترنت آسانتر از آن چیزی است که بتوان فکر کرد. راه آموزش ساخت کوچکترین تا پیچیده ترین وسیله، طراحی خانه، درست کردن غذا، ساخت کارهای خلاقانه و... را می توان بسادگی و به کمک سایت های مختلف اینترنتی یاد گرفت. امروز قصد داریم سایتی را به شما معرفی کنیم که براساس آنچه گردانندگانش یادآور شده اند آموزش «چگونه ها» را به شما یاد می دهد. اینکه چگونه دکور خانه تان را با کمترین امکانات به بهترین شکل تغییر دهید، با ماشین دنده اتوماتیک چگونه رانندگی کنید، چگونه مراقب زیبایی پوستتان باشید، چگونه قهوه خوب انتخاب کنیم، چگونه گل های مختلف را در خانه پرورش دهید و... این سایت که طراحی قابل قبولی دارد به بخش های مختلفی تقسیم شده است. بخش های اصلی سایت در نواری افقی بالای صفحه سایت دیده می شود که از میان آن می توان به سلامتی، خانه، تغذیه، خانواده، مد و زیبایی، تکنولوژی، اقتصاد و هنر اشاره کرد.

با انتخاب هر یک از این بخش ها شما می توانید نکات زیادی را بسادگی آموزش ببینید. برای مثال اگر بخش تکنولوژی را انتخاب کنید صفحه مجزای دیگری پیش روی شما باز می شود که خود نیز شامل زیرمجموعه های دیگری مانند اینترنت، تلفن همراه، وسایل الکترونیک، رایانه و خودرو است. هر یک از این بخش ها پر از نکات آموزشی مفید است.

مثلا چگونه از اسکایپ در تلفن همراه استفاده کنیم یا اینکه چگونه حساب کاربری گوگل یا جی میل تان را حذف کنید یا چگونه جلوی جاسوسی از طریق اینترنت را بگیرید و....

ساخت و تعمیرات خانه، تناسب اندام و تغذیه، نقاشی، مراقبت های شخصی، حیوانات خانگی، زندگی و مذهب، سرمایه گذاری و... از دیگر بخش های این سایت است که به کمک آنها می توانید چگونه های زیادی را آموزش ببینید. پیشنهاد می کنیم حتما به این سایت www.phow.irسر بزنید.