آرشیو سه‌شنبه ۸ مهر ۱۳۹۳، شماره ۴۰۸۵
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

نمایش«اتاق عمل» دی ماه در شبکه تهران

سریال های «جاده چالوس»، «نشانه ها»، «اتاق عمل» و «آخرین سلطان» در نیمه دوم سال از شبکه تهران پخش می شود.

به گزارش جام جم، سعید مقیسه، مدیر شبکه تهران دیروز در یک نشست خبری با اشاره به کلید خوردن سریال «اتاق عمل» به کارگردانی مهران مدیری گفت: این سریال هفته آینده و با حضور وزیر بهداشت کلید خواهد خورد. پخش این سریال از سوم دی ماه از شبکه تهران پخش می شود و تا روز اول عید نوروز ادامه دارد. این سریال در قسمت های پایانی خود به موضوع نوروز خواهد پرداخت و قسمت آخر آن نیز همزمان با تحویل سال به نمایش درخواهد آمد.

وی درباره بازیگران این سریال بیان کرد: مدیری بعد از تجربه ساخت چند سریال در شبکه نمایش خانگی با این سریال به تلویزیون برمی گردد؛ سریالی که قرار است جمع بزرگی از بازیگران طنز در آن ایفای نقش کنند و در سه فصل 30 قسمتی ساخته می شود. این سریال مربوط به اتفاق هایی است که در یک اتاق عمل می افتد. شغل هایی که در این بیمارستان وجود دارد شغل های رایج بیمارستان ها نیست. مثلاشخصیتی در این بیمارستان وجود دارد که خبرهای بد را می دهد یا کسی است که دروغ می گوید و باید «دروغ دون» او را عمل کنند.

وی به سریال هایی که برای جدول پخش این شبکه تا پایان سال تدارک دیده شده، اشاره کرد و گفت: سریال «جاده چالوس» ساخته احمد معظمی از نیمه آبان ماه و بعد از عاشورا و تاسوعا در 26 قسمت 40 دقیقه ای از شبکه تهران پخش می شود.

مقیسه خاطرنشان کرد: سریال «نشانه ها» که با موضوع گروه داعش و تکفیری ها و اتفاقات اخیر عراق تولید می شود به مناسبت اربعین حسینی و از زمان دهه سوم صفر در جدول پخش این شبکه قرار دارد که داستان این سریال، سفر یک خانواده به کربلاست که دستگیر می شوند و ماجراهایی برای آنها به وجود می آید. وی درباره سریال «آخرین سلطان» به کارگردانی سهیلی زاده توضیح داد: «آخرین سلطان» در 60 قسمت به کارگردانی حسین سهیلی زاده دردست تولید است که هنوز زمان پخش آن مشخص نیست و احتمالاسال آینده به نمایش درخواهد آمد.

جواد رضویان، مهران غفوریان، سعید آقاخانی، مجید صالحی و شهاب عباسی هم قرار است سریال های طنزی را برای شبکه تهران کارگردانی کنند.