آرشیو پنجشنبه ۱ آبان ۱۳۹۳، شماره ۴۱۰۳
صفحه اول
۱

آخرین مهلت تعویض کارت های پایان خدمت

جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا اعلام کرد: آخرین مهلت تعویض کارت های پایان خدمت تا پایان امسال است و از ابتدای سال 94 کارت های پایان خدمت قدیمی فاقد اعتبار بوده و با ارائه آن، هیچ کار اداری انجام نمی شود.

به گزارش ایسنا، ابراهیم کریمی افزود: این موضوع به منزله این نیست که تعویض این دسته از کارت ها صورت نمی گیرد بلکه تا شهریور سال آینده انجام می شود، اما همان طور که تاکید شد در سال 94 با کارت های قدیمی هیچ گونه امور اداری انجام نشده و از درجه اعتبار ساقط خواهد شد. کریمی ادامه داد: تاکنون هشت میلیون کارت پایان خدمت صادر شده و پیش بینی ما این است که شش میلیون نفر دیگر نیز برای تعویض کارت خود باید مراجعه کنند، اما از مردم درخواست می کنیم که این امر را به پایان سال موکول نکنند، زیرا در صورت ازدحام مدت زمان صدور کارت ها از یک ماه بیشتر شده و طبیعی است که زمان تعویض طولانی تر می شود.

به گفته وی، افرادی که از اول فروردین سال 60 خدمت خود را به پایان رسانده اند باید برای تعویض کارت های خود اقدام کنند، چون در غیر این صورت با کارت های قدیمی امور اداری آنان در هیچ سازمان و وزارتخانه ای، انجام نمی شود.

جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا با اشاره به تاریخچه شروع صدور کارت های هوشمند پایان خدمت و معافیت، اظهار کرد: با توجه به این که پیش از این صدور کارت های معافیت از خدمت به صورت تمرکزی به عهده سازمان وظیفه عمومی ناجا بوده، بنابر این براساس تصمیم ستاد کل نیروهای مسلح مقرر شد تا کارت های پایان خدمت نیز به صورت متمرکز از سوی این سازمان صورت گیرد.