آرشیو شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۳، شماره ۴۱۱۰
حوادث
۱۹

20 شکایت جدید در پرونده مامور قلابی

پس از انتشار خبر دستگیری مامور قلابی، بیش از 20 مالباخته با حضور در پلیس آگاهی غرب استان تهران، اورا به عنوان سارق اموالشان معرفی کردند.

این متهم که سرقت با جعل عنوان پلیس را از پدرش آموخته بود و با همدستی دو نفر از دوستانش به فعالیت های مجرمانه اش ادامه می داد، حدود دو هفته پیش از سوی پلیس آگاهی غرب استان تهران در جریان آخرین سرقتش دستگیر شد.

با انتقال وی به پلیس آگاهی، متهم در بازجویی به سرقت از رانندگان با همدستی دو نفر از دوستانش که از صحنه سرقت گریخته بودند اعتراف کرد و گفت: یک سالی است که با دو همدستم پس از شناسایی طعمه، سد راه او شده و به بهانه این که بار موادمخدر یا محموله سرقتی دارد، به بازرسی خودرو پرداخته و اقدام به سرقت پول و کارت عابربانک می کردیم. در این مدت نیز از 200 راننده سرقت کردیم.

پس از اعتراف متهم و درحالی که همدستانش تحت تعقیب پلیس قرار داشتند با دستور بازپرس اصغر احمدی، رئیس شعبه هشتم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهریار تصویر مرد بازداشت شده مامور قلابی در روزنامه جام جم بدون پوشش چهره به چاپ رسید که پس از درج این خبر 20 مالباخته که ساکن تهران، شهریار، اسلامشهر، رباط کریم، بهارستان و ملارد بودند با حضور در پلیس آگاهی متهم را به عنوان سارق اموالشان شناسایی کردند. با طرح شکایت های جدید مشخص شد، متهمان بیش از صد میلیون تومان از مالباختگان سرقت کرده اند.

با شناسایی متهم از سوی مالباختگان جدید، تحقیقات برای مشخص شدن دیگر جرایم وی و دستگیری دو همدست فراری او ادامه دارد.