آرشیو یکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۳، شماره ۲۱۶۹
سیاست
۳

الو شرق

88640260

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

• متاسفانه شهرستان 50هزارنفری طارم از داشتن پزشک سونوگرافی محروم است، لطفا پیگیری شود.

جمعی از اهالی شهرستان طارم

• روزی استانداری محترم اصفهان به طور مشروح درباره مزیت بنزین وارداتی و رفع آلودگی هوا در رادیو صحبت کرد. این روزها که آلودگی هوا در اصفهان در وضعیت هشدار است چرا مصاحبه نمی کند؟ علت چیست؟

• خانم ابتکار می گوید: آلودگی هوا فقط با استانداردکردن سوخت کاهش نمی یابد. عقل سلیم حکم می کند که ادعای ایشان صحیح است اما به علت اینکه 75درصد آلودگی هوا به علت مصرف سوخت های ناسالم اعلام شده است بدیهی است اگر حل مشکلات سوخت در اولویت قرار نگیرد به فرض حل موارد دیگر در 25درصد باقیمانده آثارحاصله به خودی خود خنثی شده یا ناچیز و بی نتیجه می شود.

• از مسوولان می خواهم فکری به حال قیمت میوه وتره بار کنند. من روز جمعه گوجه را به قیمت شش هزارو500تومان خریدم اما امروز، شنبه گوجه در شرق تهران (رسالت)، هشت هزارتومان شد. خواستم از مسولان تقاضا کنم بیشتر به این موضوع رسیدگی کنند. اگر نظارت همیشگی باشد، قیمت گوجه و خیار اینقدر نوسان نمی کند.

یک کارمند اهل رسالت

• شبکه نمایش به تازگی فیلمی پخش کرد با نام «گذرگاه تاریک» با شرکت همفری بوگارت و لورن باکال. این فیلم بسیار زیبا بود اما متاسفانه صدای دوبلورهای فیلم بارها عوض شد. یعنی این فیلم چندبار دوبله شده بود و در هر سکانس فیلم، صدای یکی از این دوبله ها را پخش می کردند که این موضوع باعث می شد تماشاگر نتواند با فیلم ارتباط برقرار کند. به ریاست جدید صداوسیما پیشنهاد می کنم در برنامه های تلویزیون، علاوه بر افزایش تعداد شبکه ها، به کیفیت هم اهمیت بدهند.

• وزارت بهداشت می گوید بر نرخ ویزیت پزشکان نظارت می کند ولی در عمل اینگونه نیست و هر پزشکی به فراخور منطقه و سلیقه خود، نرخی را تعیین می کند. برای مثال با آنکه نرخ اعلام شده برای پزشک متخصص 35هزارتومان است، پزشک برای ویزیت مادرم 40هزارتومان می گیرد. از همکاران آدرس یک پزشک خوب را خواستم، گفتند ویزیتش صدهزارتومان است. قبول کنید برای ما امکان پرداخت چنین مبلغی وجود ندارد. لطفا وزارت بهداشت بیشتر پیگیری کند.