آرشیو سه‌شنبه ۴ آذر ۱۳۹۳، شماره ۳۳۵۴
بازار موبایل
۲۷

وزیر ارتباطات خبر داد:مهلت یک ماهه اپراتورها برای اعمال تعرفه های جدید

خبرگزاری فارس: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به کاهش تعرفه اینترنت همراه به نیم ریال گفت: تا یکم دی یعنی یک ماه به همه اپراتورها فرصت دادیم که خودشان را برای تعرفه های جدید آماده کنند.

محمود واعظی افزود: ما بسته های یک روزه، یک هفته ای و یک ماهه داریم که عملااگر مردم از بسته هایی که الان اعلام شده و هر سه اپراتور بسته هایی را در قالب باهم اعلام کرده اند، استفاده کنند هزینه کمتری می پردازند. وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره میزان استفاده عمومی از بسته های ویژه اینترنتی در میان مشترکان اپراتورهای تلفن همراه گفت: براساس گزارشی که داده اند تا الان بیش از 60 درصد مشترکانی که از دیتا استفاده می کنند، از بسته ها استفاده می کنند به نظر من آن تعدادی که از بسته ها استفاده نمی کنند از مزایای ارزان بودن و تعرفه بسیار پایین این بسته آگاه نیستند.

واعظی درباره تاریخ اعمال تعرفه جدید نیز اعلام کرد: آنهایی که بسته دارند می توانند از همین امروز استفاده کنند که با تعرفه بسیار پایین است؛ آنهایی که به هر دلیل نمی خواهند از بسته های اینترنتی استفاده کنند از یک ماه دیگر می توانند از تعرفه های جدید استفاده کنند.

وی افزود: تا یکم دی یعنی یک ماه به همه اپراتورها فرصت دادیم که خودشان را برای تعرفه های جدید آماده کنند.