آرشیو سه‌شنبه ۴ آذر ۱۳۹۳، شماره ۳۳۵۴
بازار موبایل
۲۷

موبایلکده

پاسپورت سفید بلک بری پیش فروش شد

موبنا: بلک بری پیش فروش نسخه سفیدرنگ گوشی Passport را در کانادا آغاز کرد. بلک بری درصدد است نسخه سفیدرنگ گوشی Passport را از اوایل ماه آینده به بازار کانادا عرضه کند.این گوشی با قیمت 622 دلار عرضه می شود. همچنین نسخه قرمزرنگ این گوشی هم به زودی در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

این گوشی صفحه نمایش 5/4 اینچی دارد و از شکل و شمایل لوکسی برخوردار است

پردازنده در این گوشی چهار هسته ای است و از دوربین 13مگاپیکسلی و دوربین ثانویه 2 مگاپیکسلی بهره می برد.

باتری 3450 میلی آمپری گوشی هم امکان نگه داشتن شارژ به مدت 18 ساعت برای مکالمه و 84 ساعت پخش موسیقی

شارژ تلفن همراه با کمربند

ایسنا: یک شرکت انگلیسی به نام Nifty کمربند جدیدی ارائه کرده که مجهز به باتری های ارتجاعی پنهان برای شارژ گوشی هوشمند کاربر هستند.

کمربند ابداعی Xoo Belt مانند نمونه های رایج بوده اما ظرفیت 2100 میلی آمپری را در خود جای داده است. یک باتری ارتجاعی پلیمر سرامیک لیتیوم با ظرفیت 1300 میلی آمپر بین دو لایه چرم فشرده شده و یک باتری 800 میلی آمپری نیز در درون سگک کمربند قرار دارد. این نیروی 2100 آمپری برای شارژ بسیاری از گوشی های هوشمند جدید کفایت می کند.

کاربران، تلفن شان را با استفاده از کابل میکرو یو اس بی که بین کمربند و بدن قرار دارد، به کمربند متصل می کنند. این گوشی با استفاده از آهن ربا و تا زمانی که کاربر نخواهد از آن استفاده کند، به کمربند متصل می ماند.

شارژ کمربند توسط یک رایانه سه ساعت زمان می برد و مجموعه ای از پنج لامپ ال ای دی روی سگک، کاربر را از شارژ مانده آن آگاه می کند. سگک را می توان از کمربند جدا کرد و این امر امکان به روز رسانی یا تغییر مدل آن را در آینده فراهم می کند.

کمربند ابداعی با ابزار اندروید، iOS و Windows Phone عمل می کند و بهای آن 155 دلار اعلام شده است. این سامانه ژوئیه 2015 عرضه خواهد شد