آرشیو سه‌شنبه ۴ آذر ۱۳۹۳، شماره ۳۳۵۴
بازار موبایل
۲۷

خبر

اپلیکیشنی برای پخش ویدئوی 4K روی آی فون های جدید

فارنت: همان طور که می دانید یکی از ویژگی های آی فون های نسل جدید قابلیت فیلمبرداری با کیفیت 4K است. این فوق العاده و کاملامنطقی است، زیرا اپل چندی قبل iMac جدید را با صفحه نمایش 5K Retina معرفی کرده است. با این حال ضبط ویدئو و پخش آن دو مقوله متفاوت است و این یعنی متاسفانه در آی فون های جدید قادر به تماشای ویدئوی 4K نیستیم. ظاهرا سخت افزار قوی تنها راه حل مشکل بیان شده نیست، زیرا یکی از توسعه دهندگان سیستم عامل IOS به تازگی دست به انتشار اپلیکیشنی زده که با استفاده از آن می توان ویدئوهایی با کیفیت 4K را نیز روی آی فون 6 تماشا کرد.

این اپلیکیشن همچنین شرایطی را به وجود می آورد که کاربران می توانند فایل های ویدئویی را از سیستم های رومیزی خود به صورت مستقیم و بدون نیاز به آیتونز روی آی فون انتقال دهند، همچنین توسط این اپلیکیشن می توان پشتیبانی فایل هایی مانند MKV و FLAC را که توسط آیتونز پشتیبانی نمی شوند روی پلیر IOS 8 اضافه کرد. در هر حال اپل به طور رسمی از این ویژگی اپلیکیشن WALTR، برای زیر سوال نبردن قابلیت های آی فون 6 حرفی به میان نیاورده است؛ اما اگر شما هم علاقه مند به استفاده از این برنامه هستید، می توانید WALTR را از وب سایت رسمی آن دریافت کنید.

پشتیبانی تلفن های سونی سری Z3 از Mirror link

دنیای اقتصاد: تلفن های هوشمند سونی Xperia Z3 و Xperia Z3 compact به فهرست گوشی های همخوان با تکنولوژی Mirror Link اضافه شدند. با استفاده از این تکنولوژی، تلفن هوشمند سونی به سادگی به خودرو کاربر متصل شده و امکان استفاده آسان از امکانات مختلفی همچون موزیک، نقشه و تماس تلفنی را فراهم می کند. انتظار می رود این تکنولوژی به زودی به استاندارد ارتباطات خودرو تبدیل شود.

تکنولوژی Mirror link یکی از پیشرفته ترین تکنولوژی ها برای ارتباط گوشی هوشمند و خودرو است و به گونه ای طراحی شده است که بتواند تعداد زیادی از گوشی ها را بدون توجه به برند و مدل پشتیبانی کند. Mirror link سریع ترین راه حل برای رسیدن به تجربه رانندگی هوشمند و امن را در اختیار می گذارد.

تلفن های هوشمند سونی Xperia Z3 و Xperia Z3 Compact در سپتامبر 2014 معرفی شده اند.