آرشیو پنجشنبه ۶ آذر ۱۳۹۳، شماره ۲۰۹۳۱
حوادث - اخبار کشور
۱۱

گردهمایی بزرگ بسیجیان در میدان آزادی

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 9 با اشاره به ویژه برنامه های هفته بسیج از برگزاری گردهمایی بزرگ بسیجیان در میدان آزادی با عنوان «شکوه اقتدار» همزمان با روز بسیج مستضعفین خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 9، هاشم فخاری با اعلام این خبر گفت: به مناسبت هفته بسیج، برنامه های مختلف فرهنگی و ورزشی در سطح منطقه اجرایی می شود که با گذشت 5 روز از این هفته، بخشی از این برنامه ها در مراکز فرهنگی اجرایی شده است.

وی افزود: یکی از برنامه های مورد نظر که با مشارکت ناحیه بسیج سپاه حمزه سیدالشهدا(ع) در دستور کار قرار گرفته، اجتماع بزرگ بسیجیان بود که با عنوان شکوه اقتدار در میدان آزادی صورت گرفت.

فخاری ادامه داد: علاوه بر این برنامه همایش تقدیر و تجلیل از بسیجیان، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان و تورهای زیارتی نیز در نظر گرفته شده که در مرکز آموزش های اجتماعی شهید حیدری و با مشارکت حوزه مقاومت بسیج 222 و 221 جندالله برگزار می شود.

معاون شهردار منطقه 9 با بیان اینکه مسابقات فرهنگی و ورزشی مختلفی به مناسبت هفته بسیج در سطح منطقه برگزار می شود اظهار داشت: مسابقات قرآنی، حفظ، ترتیل و قرائت و مسابقات ورزشی نظیر فوتبال، والیبال، فوتسال و ورزش های رزمی نیز در این هفته تدارک دیده شده است.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه بسیج در جامعه اسلامی گفت: امروز بسیج به عنوان یک پایگاه ارزشی نیرومند نقش بسیار مهمی را در برنامه های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و نظامی در جامعه ایفا می کند و ارزش های حاکم بر جامعه اسلامی حاصل تلاش ها، مجاهدت، ایثار و از خودگذشتگی مجاهدان به ویژه بسیجیان است.

گفتنی است اجتماع بزرگ بسیجیان دیروز بعدازظهر همزمان با روز بسیج در میدان آزادی برگزار شد.