آرشیو پنجشنبه ۶ آذر ۱۳۹۳، شماره ۲۰۹۳۱
ورزشی
۹

معاون وزیر آموزش و پرورش: دولت از مدارس غیردولتی حمایت می کند

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: دولت به موسسان مدارس غیردولتی در زمینه شهریه دانش آموزان و بیمه معلمان این مدارس کمک می کند.

مرضیه گرد دیروز در گردهمایی موسسان مدارس غیردولتی خوزستان در محل تالار فردوسی آموزش و پرورش اهواز افزود: طرحی در قالب بسته حمایتی به منظور حمایت از مدارس غیردولتی از وزارت آموزش و پرورش و دولت از دو ماه گذشته ابلاغ شد تا براساس این بسته از مدارس غیردولتی حمایت شود. وی افزود: این بسته برای پنج سال آینده برنامه ریزی شد و امسال این طرح در 800 مدرسه غیردولتی و 170 هزار دانش آموزش کشور اجرا می شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: این طرح بیشتر به منظور کمک تحصیلی به دانش آموزان و افزایش کیفیت آموزش در مدارس غیردولتی و توسعه هر چه بیشتر این مدارس در کشور انجام شده است.

گرد افزود: برازنده آموزش و پرورش نیست که هنوز مدارس کانکسی و چادری داشته باشد. رئیس سازمان مشارکت های مردمی و توسعه آموزش و پرورش افزود: موسسان مدارس غیردولتی می توانند کمک بسیار مهمی به مدارس دولتی در زمینه تامین نیرو داشته باشند.

وی گفت: متاسفانه در سال های گذشته مدارس غیردولتی مورد بی مهری قرار گرفتند اما امسال طرح های بسیار خوبی در حمایت از مدارس غیردولتی در حال انجام است.