آرشیو پنجشنبه ۴ دی ۱۳۹۳، شماره ۴۱۵۲
حوادث
۱۹

بازی پسر با سلاح به قیمت جان مادر تمام شد

پسر هشت ساله چالوسی هنگام بازی با اسلحه بادی به سوی مادرش شلیک کرد و مرگ او را رقم زد.

روز دوم دی امسال مردی با مرکز فوریت های پلیسی 110 شهرستان چالوس تماس گرفت و از زخمی شدن زن همسایه شان به نام شهربانو خبر داد.

دقایقی بعد ماموران با اعزام به یکی از محله های این شهر و ورود به خانه مورد نظر مشاهده کردند زن جوان با شلیک گلوله زخمی شده و پسرش مدعی است، به سوی وی شلیک کرده است. در این مرحله زن زخمی به بیمارستان و شوهر و پسر خردسال وی برای تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شدند. در تحقیق از پدر خانواده مشخص شد، او برای انجام کاری خانه را ترک کرده بوده که با تماس پسرش متوجه حادثه شده و به خانه بازگشته است.

با ثبت اظهارات مرد جوان، پسر هشت ساله اش بازجویی و در تحقیقات به پلیس گفت: روز حادثه مادرم در حال نظافت خانه بود. او از من خواست تا تفنگ بادی را که در خانه نگهداری می کردیم از روی دیوار بیاورم تا او پس از نظافت آن را در انباری بگذارد.

سپس سلاح را برداشتم تا به مادرم تحویل دهم که در همان موقع شروع به بازی با سلاح کردم، نمی دانستم تیری در آن جا مانده که به محض این که ماشه را چکاندم، تیری از آن شلیک شد و به مادرم اصابت کرده و او زخمی شد. در حالی که تحقیقات از این پسر خردسال ادامه داشت، کارآگاهان جنایی از طریق مسئولان بیمارستان متوجه شدند که زن جوان به دلیل شدت خونریزی تسلیم مرگ شده است.

با گزارش وقوع این جنایت به بازپرس کشیک ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان چالوس دراستان مازندران، جسد زن جوان به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات تکمیلی در رابطه با این پرونده ادامه دارد. / جام جم