آرشیو پنجشنبه ۴ دی ۱۳۹۳، شماره ۴۱۵۲
ورزش
۱۸

حساسیت در هفته دوازدهم لیگ ملی بسکتبال

در شرایطی که به دلیل ضعف اطلاع رسانی سازمان لیگ در آغاز پیکارهای لیگ ملی بسکتبال، برخی تیم ها شرایط برگزاری بازی های پلی آف را درست متوجه نشده بودند، بازی های دور برگشت با حساسیت زیادی بین پنج تیم برای قرارگرفتن در جایگاه چهارم رده بندی برگزار می شود. یکی از این بازی ها امروز (پنجشنبه) در قزوین بین تیم های هفت الماس و نفت آبادان است که می تواند تا حدود زیادی سرنوشت جایگاه چهارم رقابت ها را مشخص کند.

لیگ ملی بسکتبال امروز با برگزاری چهار دیدار وارد برگزاری هفته دوازدهم خود می شود که در یکی از حساس ترین دیدار این هفته تیم بسکتبال هفت الماس از تیم خوب نفت آبادان پذیرایی می کند. تیم قزوینی همیشه در این سال ها متکی به بازی فیزیکی و دوندگی بازیکنان خود بوده است که در بازی های خانگی نیم نگاهی هم به تشویق تماشاگران و امتیاز میزبانی دارد. هفت الماس از دیدارهای قبلی خود پنج پیروزی به دست آورد، با این حال در بازی رفت با نتیجه 86 بر 78 مقابل نفت در آبادان تن به شکست داد.

اینک در بازی مقابل نفت آبادان این فرصت وجود دارد که انتقام بازی قبلی با شکست تیم جنوبی و گرفتن دو امتیاز این دیدار گرفته شود؛ چون در این صورت هفت الماس با یک بازی کمتر به نسبت تیم حریف به جایگاه چهارم جدول می رسد و به رویای حضور خود در بین مدعیان این فصل بازی ها رنگ واقعیت می بخشد.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان که در ابتدای فصل به دلیل تخلف تماشاگران خود از سوی کمیته انضباطی به صورت تعلیقی محروم شده بود، پس از حواشی که در دیدار با نفت آبادان رخ داد، مقابل مهرام محروم از تماشاگر است. تماشاگران گرگانی در بازی مقابل نفت علیه داور شعار دادند که داور مسابقه برای دقایقی بازی را متوقف کرد. دیدار شهرداری و مهرام امروز در هفته دوازدهم جام ملی برگزار می شود. تیم پتروشیمی بندرامام برابر تیم همسایه مشکلی ندارد چون صنایع پتروشیمی ماهشهر با شکست های پی در پی فقط به دنبال پایان رقابت های این فصل است. دانشگاه آزاد صدرنشین بازی ها به اصفهان می رود تا مقابل پمینا بازی کند.

تیم اصفهانی شرایط روحی روانی مناسبی بعد از باخت در آبادان ندارد، اما یک هفته برای ترمیم تیم کافی است. از طرفی دانشگاه آزاد برابر شهرداری گرگان لغزش هایی داشت که تکرار آن برابر پمینا برای دانشگاه آزاد گران تمام می شود.