آرشیو پنجشنبه ۴ دی ۱۳۹۳، شماره ۴۱۵۲
ورزش
۱۸

حذف نایب قهرمان دوچرخه سواری آسیا

اردوی تیم ملی استقامت و نیمه استقامت دوچرخه سواری برای مسابقه های قهرمانی آسیا تا یازدهم دی برگزار می شود و 19 رکابزن به اردو دعوت شده اند. شاخص ترین چهره ای که در میان دعوت شدگان حضور ندارد بهنام خسروشاهی است که سال گذشته توانست دو مدال نقره و برنز در ماده های اسکرچ و تعقیبی انفرادی آسیا کسب کند.

خسروشاهی پیش از بازی های آسیایی نیز اردوی تیم ملی را ترک کرد، زیرا می خواست فقط در ماده تایم تریل رکاب بزند و قصد نداشت در بخش پیست شرکت کند.

اصغر خالقی در گفت وگو با ایسنا، درباره این که آیا فدراسیون این ملی پوش را به اردو دعوت نکرده یا خودش از حضور در اردو انصراف داده است، گفت: بهنام خسروشاهی و قادر میزبانی را از اردوهای بعدی دعوت خواهیم کرد؛ زیرا اول باید به فدراسیون بیایند و صحبت هایی را با این دو رکابزن داشته باشیم. در اولین فرصت این کار را انجام خواهیم داد و از آنها دعوت می کنیم به فدراسیون بیایند. البته ما امیر کلاهدوز را نیز به اردوی تیم ملی دعوت کردیم که خودش نیامد و باید پاسخگو باشد چرا به اردوی تیم ملی نیامده است.

احتمال دارد دلیل این که فدراسیون می خواهد ابتدا با قادر میزبانی و بهنام خسروشاهی صحبت کند، مصاحبه های این رکابزنان باشد. زیرا پس از انتخاب شدن حسین عسگری در ماده تایم تریل برای بازی های آسیایی، این دو ملی پوش مصاحبه هایی را علیه فدراسیون انجام دادند.