آرشیو پنجشنبه ۴ دی ۱۳۹۳، شماره ۴۱۵۲
جامعه
۱۷

برگزاری جلسه دوم شورای عالی جوانان تا پایان سال

مدیرکل دفتر ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: هنوز زمان دقیق برگزاری جلسه دوم شورای عالی جوانان نهایی نشده است، اما تا قبل از پایان سال حتما جلسه دوم آن برگزار می شود.

جعفر سطوتی در گفت وگو با فارس درباره تشکیل جلسه دوم شورای عالی جوانان افزود: کمیته ای متشکل از 17 نفر از اعضای شورای عالی جوانان تشکیل شده است که باید در یک جلسه مفاد جلسه شورای عالی جوانان را بررسی کنیم و به نتیجه برسیم که در آن جلسه چه موضوعاتی مورد بررسی قرار گیرد.

وی ادامه داد: هم اکنون در حال برنامه ریزی برای تشکیل جلسه کمیته هستیم و از سوی دیگر برای تشکیل جلسه شورای عالی جوانان باید با دفتر رئیس جمهور نیز هماهنگی ها انجام و زمان با هماهنگی آنها قطعی شود.

سطوتی درباره حضور رئیس جمهور در این جلسه بیان کرد: از هم اکنون نمی توان حضور قطعی رئیس جمهور در این جلسه را پیش بینی کرد و ممکن است دوباره این جلسه با حضور معاون اول رئیس جمهور تشکیل شود.

براساس این گزارش، سی و ششمین جلسه شورای عالی جوانان و جلسه اول شورای عالی جوانان در دولت یازدهم پس از ماه ها تاخیر بالاخره در اولین روز ماه مهر برگزار و وعده داده شد که این جلسات به صورت مستمر و هر سه ماه یک بار برگزار شود، هم اکنون سه ماه از برگزاری اولین جلسه گذشته است، اما خبری از تشکیل شورای عالی جوانان نیست.