آرشیو یکشنبه ۷ دی ۱۳۹۳، شماره ۵۸۲۶
اجتماعی
۴

سلام ایران

گرو کشی غیر قانونی بانکی: مخاطبی از تهران گفته اند برای هزینه جراحی مادرم باید پولی به حساب بیمارستان واریز می کردم؛ بعد از کلی پیگیری یکی از آشنایان سه میلیون تومان به حسابم نزد شعبه وزارت نفت بانک... واریز کرد. زمانی که خواستم آن را به حساب بیمارستان منتقل کنم، متوجه شدم حسابم بدون اعلام قبلی مسدود شده است. علتش هم آن است که من قبلا از این شعبه وامی به مبلغ سه میلیون تومان به صورت کارت اعتباری خرید با مهلت 60 روزه گرفتم که متاسفانه به علت تخلف کارمند بانک که از من متقاضی رشوه بود، بدون اطلاع من مهلت آن را 15 روزه تعیین کرد و در این مدت تنها حدود 6 میلیون ریال از آن کارت نقد شد، با اینکه بخشی از این مبلغ را پرداخت کرده ام، بانک در قبال 6 میلیون ریال نزدیک به پنج میلیون ریال علاوه بر سود بابت کارمزد کارت اعتباری (مرابحه) مطالبه می کند. بعد از اعتراض اینجانب و براساس توافق با متصدی بانک شرح ماوقع را نوشته و منتظر تصمیم مسئولان مافوق بودیم. اما بانک بدون رسیدگی به این موضوع حسابم را مسدود کرده و اطلاعی هم نداده است. آیا من حقی از بانک ضایع کرده ام؟ حتی در این صورت باید 10 برابر بدهی ام مسدود شود؟ با بدهکاران کلان هم این طوری برخورد می شود؟

تشکر و درخواست: مخاطب محترمی گفته اند برای ساخت پارکینگ در پشت شهربازی و مقابل کتابخانه عمومی که خدمتی اصولی در جهت رفع معضل ترافیک بلوار معلم آبادان است، از مسئولان امر سپاسگزاری می نماییم.

مبارزه با تهاجم فرهنگی: در پیامک رسیده آمده است امید است اهداف و پیام همایش بین المللی «بسیج و رسانه و گفتمان ولایت» که در مشهد مقدس برگزار شد به گوش مسئولان متعهد تمامی رسانه های مکتوب، دیداری و شنیداری برسد و همچنان مبارزه با تهاجم فرهنگی و نهادینه کردن ارزش های متعالی اسلامی، سرلوحه خدمات جهادی آنها قرار بگیرد.

خانه هایی بدون سکنه: آقای سیدکمال ضرابیان اظهار کرده اند خانه های خالی از سکنه بسیاری در تهران وجود دارد که صاحبان آن ترجیح می دهند ملک خود را خالی بگذارند و آن را با کرایه ارزان تر به مردم ندهند. متاسفانه دارایی هم اقدامی در این خصوص انجام نمی دهد.