آرشیو سه‌شنبه ۹ دی ۱۳۹۳، شماره ۵۸۲۸
اجتماعی
۴

سلام ایران

تخصیص بودجه به مدارس: خانم آذری اظهار کرده اند: از مقاله ای که در مورد مدرسه در روزنامه نوشته بودید تشکر می کنم. چرا به بعضی از مدارس رسیدگی نمی شود و بودجه ای برای آنها اختصاص داده نمی شود؟

تشکر و قدردانی: آقای بابایی در پیامک خود گفته اند به این وسیله از جناب آقای محمد ناظمی اردکانی رئیس محترم سازمان ثبت احوال کشور که در تمامی ادارات تابعه در کمترین زمان ممکن به امور مراجعه کنندگان رسیدگی می کنند، تشکر و قدردانی می کنم.

نظارت بر تعاونی های مسافربری: آقای عباس کامیاب نیا از دولت تدبیر و امید خواسته اند نظارت مناسبی بر عملکرد تعاونی های مسافربری داشته باشند که اجحافی در حق مردم نشود.

سود سهام عدالت: آقای قریشی گفته اند از دولت محترم می خواهم تکلیف سهام عدالت را روشن کنند. قرار بود تا آخر امسال سود سهام آن پرداخت شود. لطفا اعلام شود چه زمانی سود آن به حساب های مردم واریز می شود.

بیمه طلایی جانبازان: آقای باقری زاده از اراک عنوان کرده اند بیمه طلایی ایران مربوط به جانبازان حالت اشتغال مشکل دارد و بیمه دندانپزشکی و عینک جزو تعهدات این بیمه نیست و همین امر باعث بروز مشکلات فراوانی برای جانبازان و خانواده هایشان شده است.