آرشیو یکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳، شماره ۸۳۰۹
ورزشی
۱۱

خبر

داورزنی:در والیبال روابط جایی ندارد

رئیس فدراسیون والیبال با بیان اینکه شایسته سالاری قبل ازهرچیز حرف اول را در والیبال کشور می‎‎زند، این موضوع را مسیری همواربرای پیشرفت جوانان مستعد جویای نام والیبال دانست.داورزنی گفت: برای رسیدن به تیم ملی نیازی به روابط نیست واین مسئله دروالیبال بی‎‎معناست.

روزبهانی اولین المپیکی ایران

احسان روزبهانی بوکسوروزن 81 کیلو نخستین سهمیه ورزش ایران برای حضور در المپیک 2016 ریودوژانیرو را کسب کرد.ملی پوش کشورمان در مرحله چهارم لیگ نیمه حرفه ای جهان دربلغارستان، به مصاف حریفی از موریتانی رفت و با ارائه مبارزه ای شجاعانه به برتری دست یافت واولین ورزشکارایران لقب گرفت که موفق به کسب سهمیه المپیک شده است.

مهدوی کیا:استعدادهای فوتبال را به اروپا می بریم

کاپیتان سابق تیم ملی گفت: به عنوان سفیر ورزش دانش آموزی ایران، استعدادهای فوتبالیست المپیادهای درون مدرسه ای را به تورنمنت های اروپایی می بریم. مهدوی کیا که به تازگی به عنوان سفیر المپیادهای درون مدرسه ای انتخاب شده است، اظهارداشت: افتخار می کنم که با اعتماد دکترحمیدی و نگاه دکتر فانی به این عنوان انتخاب شده ام تا با استعدادیابی چهره های برخاسته از مسابقات درون مدرسه ای بتوانم با کمک آینده نگری و دوراندیشی مسئولان ورزش آموزش و پرورش، نقشی هر چند کوچک در موفقیت آینده ورزش کشورم داشته باشم. وی افزود:حتی الامکان به تک تک نقاط کشور سر خواهم زد تا بهترین استعدادهای دانش آموز را برخاسته از حرکت عظیم المپیاد درون مدرسه ای را به اردوهای پیش رو دعوت کنم.