آرشیو یکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳، شماره ۸۳۰۹
ورزش
۱۱

گوناگون

ایران با شیلی بازی می کند

تیم ملی فوتبال ایران در دیداری دوستانه پنجم فروردین در سوئد به مصاف شیلی می رود.فدراسیون فوتبال شیلی تایید کرده است که در سوئد به مصاف تیم ملی فوتبال ایران خواهد رفت.

دستیاران کی روش رفتند

دن گاسپار و لوسیانوونیکو دستیاران کی روش پس از انجام کارهای اداری ایران را ترک کردند.همچنین قراراست کی روش امشب ایران را ترک کند.

پرواز رئیس فدراسیون بوکس

رئیس فدراسیون بوکس امروز برای حضور در اجلاس جوانان جهان راهی سوئیس می شود.احمد ناطق نوری طی سال های گذشته به مدت 4 سال عضو کمیته جوانان فدراسیون جهانی بوکس بود.

رقابت رکابزنان آسیا درتایلند

تیم ملی دوچرخه سواری ایران برای حضوردرسی وپنجمین دوره مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا راهی تایلند شد. این مسابقات از15 تا 25 بهمن برگزار می شود.

فخرالدینی تنها محروم استقلال

فخرالدینی با کارت زردی که دردیداربرابر سپاهان دریافت کرد، بازی برابر سایپا را که روز چهار شنبه برگزار می شود از دست داد تا تنها محروم استقلال دراین بازی باشد.

استرالیا جام را در خانه نگه داشت

پرونده شانزدهمین دوره جام ملت های آسیا با قهرمانی استرالیا، میزبان این رقابت ها پایان یافت. طلایی پوشان در دیداری تماشایی، با نتیجه 2 بر یک کره جنوبی را شکست دادند و با کسب نخستین قهرمانی شان درآسیا، جام قهرمانی را در خانه نگه داشتند و حسرت کره ای ها برای قهرمانی درآسیا 59 ساله شد.

مربیان ملی پاداش را پس دادند

مربیان، سرپرستان و مدیران تیم های ملی تکواندو، کاراته و کشتی به نشانه اعتراض به کم بودن مقدار پاداش بازیهای آسیایی، سکه های خود را به وزارت ورزش بازگرداندند.

تیم ملی شیرجه به کویت می رود

تیم ملی شیرجه ایران ازروز 15 بهمن برای کسب آمادگی بیشتر درکویت اردومی زند. دراین اردو از نفرات برتر مرحله نخست لیگ شیرجه دعوت شد تا آمادگی خود را به بالاترین سطح نزدیک کنند.