آرشیو چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳، شماره ۴۲۱۰
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه 3 مطرح کرد:سابقه کاری، معیاری برای همکاری با تلویزیون

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه گفت: سابقه کار و آثاری که کارگردانان و تهیه کنندگان برای تلویزیون تولید کرده اند از این پس یکی از معیارهای ادامه همکاری این افراد با رسانه ملی است.

محمدرضا شریفی، مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه با ذکر نکته بالادرباره تغییرمدیریت در تلویزیون و تاثیر آنها بر آثار به ایسنا گفت: به نظر من تغییر و تحولات اخیر شرایط بهتری را برای تلویزیون رقم می زند و کارهای مشخص و تعریف شده تری از این پس تولید می شود.

شریفی با ذکر این نکته که قرار است تعداد سریالی که واقعا نیاز است، تولید شود، افزود: از میزان تولیدات سریال های تلویزیونی چیزی کم نشده است، اما اولویت ها و جهتگیری ها بازنگری شده است.وی درباره پخش مجموعه «سرزمین کهن» گفت: این سریال از ابتدا در معاونت سیما تولید می شد و اکنون هم کارهایش در این معاونت پیگیری می شود و همه تلاش می کنند این سریال دوباره پخش شود. مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه از نگارش سریال های جدید برای این شبکه خبر داد و گفت: اکنون یک سریال رمضانی به نویسندگی علیرضا کاظمی پور و تهیه کنندگی مهران مهام برای ایام رمضان در مرحله نگارش است. وی از تولید مجموعه جدیدی به تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه با عنوان پریا خبر داد و گفت: این مجموعه به نویسندگی سعید فرهادی در حال نگارش است و سال آینده ساخت آن کلید می خورد.

وی درباره ساخت سری جدید سریال «پژمان» گفت: فیلمنامه این مجموعه نیز در حال نگارش است.

شریفی درباره پخش سریال های کره ای از شبکه سه توضیح داد: پیدا کردن سریالی که مناسب پخش از تلویزیون باشد کار ساده ای نیست، اما به هر حال آنتن شبکه نیاز به سریال های خارجی دارد. البته انتخاب این مجموعه ها نیز در حیطه اختیارات من نیست و این آثار را گروه تامین برنامه برای پخش انتخاب می کند.