آرشیو چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳، شماره ۴۲۱۰
ورزش
۱۸

قلعه نویی: نباید به مردم دروغ بگوییم

امیر قلعه نویی به اظهارات علی فتح الله زاده واکنش نشان داد و در اظهارات خود مدیرعامل سابق استقلال را متهم کرد که می خواهد خود را با نام او و استقلال یک ماه مطرح نگه دارد.

قلعه نویی که با رادیو جوان صحبت می کرد با انتقاد شدید از علی فتح الله زاد ه گفت: برایم جای تعجب دارد که او هر هفته درباره استقلال صحبت می کند. شاهد بودید در بازی پرسپولیس و لخویا، پیشکسوتان پرسپولیس چه صحنه های زیبایی ایجاد کردند. برایم جای تعجب دارد که چرا این پیشکسوتان به تیم شان کمک می کنند، اما این دوستان مرتبا درباره من و استقلال حرف می زنند، آیا کسی جز من وجود ندارد که درباره اش حرف بزنند. فکر کنم می خواهند با نام من و استقلال خود را مطرح کنند.

او افزود: آن زمان که استقلال در دسته سوم بود و من در استقلال بودم، آقای فتح الله زاد ه کجا بود؟ این دوستان آن زمان از 30 کیلومتری باشگاه هم رد نمی شدند. خانه ما هم در امیرآباد استراحتگاه بازیکنان بود. در ضمن مگر همین استقلال در زمان فتح الله زاد ه نهم و سیزدهم نشده است؟ جالب است که همان تیم نهم و سیزدهم جدول را ما آمدیم و قهرمان کردیم. یک بار تیم را قهرمان حذفی کردیم و گفتیم جام متعلق به پورحیدری است و یکبار هم گفتیم که جام متعلق به کریمی و حجازی است.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که فتح الله زاده گفته بود آیا فولاد جباری را داشته که قهرمان شده است، گفت: باید فنی حرف بزنیم. بالاتر از برزیل سراغ دارید؟ دو بازی یکی از بازیکنانش را نداشت و ده گل دریافت کرد. علت قهرمانی فولاد این بود که آنها از ابتدا تا پایان فصل تیم را به صورت کامل داشتند. مگر امثال بختیار رحمانی و شریفات کمتر از جباری هستند؟ نباید به مردم دروغ بگوییم.