آرشیو سه‌شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۳، شماره ۵۸۸۷
ایران شوک
۱۱
پیگیری شوک

اعترافات تلخ مادر شیشه ای در قتل پسرش

گروه شوک: مادر شیشه ای که پسربچه اش را در دنیای نامهربانی شکنجه داده و کشته است اعترافات تلخی کرد.شامگاه جمعه، زن 29ساله ای در حالی که جسد پسر 4ساله اش را به آغوش گرفته بود وارد بیمارستان نیروی هوایی بوشهر شد.

پسربچه به بخش اورژانس منتقل و در همان معاینات اولیه مشخص شد که او پیش از رسیدن به بیمارستان جانش را از دست داده است. وجود آثار سوختگی روی بدن و کف پای کودک خبر از جنایتی هولناک می داد و ماجرا به پلیس گزارش شد. زن 29ساله که اعتیاد شدیدی به مخدر شیشه دارد دستگیر شد و در بازجویی ها پرده از شکنجه های هولناک کودکش برداشت. این زن گفت: چند سال پیش شوهرم با زن دیگری ازدواج و مرا ترک کرد.

وی افزود: پس از آن، او پسرمان را به خانه مادرش برد تا وی از او مراقبت کند، من نیز در این مدت تنها زندگی می کردم تا اینکه مادر شوهرم بیمار شد و زیر تیغ جراحی رفت. شوهرم که می خواست به سفر ترکیه برود، بچه مان را نزد من آورد تا در این مدت از او مراقبت کنم.مادر افیونی گفت: چون ابوالفضل مدت ها از من دور بود، مرا نمی شناخت و حرف شنوی نداشت. من هم که به دلیل مصرف شیشه تمرکز نداشتم، به خاطر بهانه گیری هایش مرتب عصبانی می شدم. تحمل گریه و بازیگوشی های پسرم را نداشتم و برای همین چندبار برای ساکت کردن او، با استفاده از فندک، بدنش را سوزاندم تا اینکه روز حادثه او قصد داشت از خانه بیرون برود و هر چه مانعش می شدم، اصرار داشت که برود.من نیز فندک را برداشتم و سراغش رفتم تا دستش را بسوزانم که با دیدن آن از حال رفت، او را به بیمارستان منتقل کردم اما پیش از رسیدن به آنجا جانش را از دست داد.