آرشیو چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳، شماره ۲۱۰۲۲
اخبار کشور
۱۰

حمایت آیت الله دستغیب از مواضع امام جمعه شیراز

آیت الله دستغیب تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی شاهچراغ نیز اهانت های سخیف و تهمت های ناروای علی مطهری به نماینده ولی فقیه و امام جمعه شیراز را به شدت محکوم کرد.

به گزارش فارس از شیراز آیت الله سید علی اصغر دستغیب با انتشار بیانیه ای ضمن ابراز تاسف در خصوص حوادث اخیر شیراز و توهین یک نماینده مجلس به ساحت نماینده ولی فقیه فارس تصریح کرد: دو جریان منحرف از خط امام و رهبری و متضاد با مصالح ملت انقلابی در ایران اسلامی همواره عوامل سوژه ساز و مولد خوراک تبلیغاتی برای دشمنان نظام جمهوری اسلامی بوده و مع الاسف در ماه های اخیر شاهد تلاش مذبوحانه تعدادی از این مفسدین در شیراز سومین حرم اهل بیت(ع) بوده ایم.

در این بیانیه اضافه شده است: یک جریان با شعار آزادی بیان با هدف ایجاد تفرقه در جامعه، مثلث شومی با عنوان میزبان، سخنان و مدافعان را تشکیل می دهند و جریان دیگر با شعار برخورد با توطئه ها با هدف ایجاد آشوب و بلوا حرکات خودسرانه و افراطی و سخیفی را انجام می دهند.

در این بیانیه تصریح شده است: آنچه مسلم است این که مردم بصیر و ولائی استان فارس تحت تاثیر هیچ یک از آنان واقع نشده و با قاطعیت چنین رفتار مغرضانه یا جاهلانه را محکوم می کنند.

در این بیانیه تصریح شده است: اینجانب از مواضع نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه محترم شیراز در جریان اخیر حمایت کرده و هرگونه اتهام و اهانت نسبت به ایشان را محکوم می کنم.