آرشیو چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳، شماره ۲۱۰۲۲
حوادث - اخبار کشور
۱۱

یک کشته و ده ها زخمی قربانیان چهارشنبه پایان سال

سخنگوی اورژانس کشور با بیان اینکه ده ها نفر در سراسر کشور در مراسم چهارشنبه آخر سال دچار مصدومیت شده اند، گفت: یک نفر نیز در تهران هنگام تماشای ترقه بازی به علت سقوط از ساختمان جان خود را از دست داد.

مجتبی خالدی، در مورد حوادث رخ داده چهارشنبه پایان سال تا لحظه تنظیم این خبر گفت: تاکنون در سراسر کشور 35 نفر به علت سهل انگاری در مراسم چهارشنبه آخر سال دچار مصدومیت شده اند.

وی با بیان اینکه همگی این افراد به مراکز درمانی منتقل شده اند، افزود: متاسفانه یک نفر در تهران که از پشت بام مشغول تماشای ترقه بازی بچه های دیگر بود به علت نتوانستن در حفظ تعادل، سقوط کرد و در دم جان خود را از دست داد.

سخنگوی اورژانس کشور خاطرنشان کرد: این جوان 16 ساله در منطقه عبدل آباد تهران و از ساختمان 4 طبقه به پایین سقوط کرده است.

به گزارش فارس، پیش از این مسئولان آتش نشانی اعلام کرده بودند که این جوان به علت انفجار در پشت بام منزل سقوط کرده و جان باخته است.

وی با اشاره به جزئیاتی از حوادث شب گذشته گفت: از مصدومین چهارشنبه آخر سال یک پسر 14 ساله دچار قطعی انگشت شده است و یک مصدوم دیگر نیز دچار 60 درصد سوختگی شد.

به گفته ملکی همچنین یک نوجوان 16 ساله در حین ساخت مواد محترقه دچار مجروحیت شدید شده است.

در همین زمینه، مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی مشهد گفت: ساخت مواد محترقه نوجوان 17 ساله را با سر و صورت سوخته روانه بیمارستان کرد.

حسین خاکپور گفت: آتش نشانان پس از رسیدن به محل حادثه نسبت به مهار حریق ناشی از انفجار مواد محترقه اقدام کردند.

وی اظهار کرد: نوجوان مصدوم نیز که از ناحیه صورت و دستها دچار سوختگی شده بود به بیمارستان منتقل شد.

گفتنی است در نخستین حادثه انفجار که روز گذشته در یک مجتمع مسکونی چهار طبقه در خیابان جلال آل احمد مشهد رخ داد یک جوان 21 ساله هم دچار سوختگی شدید شد.

در سایر نقاط ایران نیز، چهارشنبه پایان سال تلفاتی را در پی داشته است.

گفتنی است بنابر اعلام خبرگزاری ها تا لحظه تنظیم این خبر، با توجه به تاکیدات و هشدارهای صورت گرفته در این زمینه، آمار تلفات چهارشنبه آخر سال در مقایسه با سال گذشته کاهش داشته است.