آرشیو یکشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۴، شماره ۲۱۰۳۷
ورزشی - اخبار کشور
۹

رئیس سازمان بازرسی کل کشور: تاکنون گزارش مکتوبی مبنی بر وجود پول کثیف ارائه نشده است

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: تاکنون هیچ گزارش مکتوب و یا مستنداتی مبنی بر وجود پول کثیف در فلان مقام و یا جایگاه به این سازمان ارائه نشده است.

به گزارش فارس، ناصر سراج در جمع خبرنگاران کهکیلویه و بویراحمد با بیان اینکه وظیفه سازمان جمع آوری مستندات و مدارک لازم در هر موضوع است، افزود: ما در اسفند سال گذشته اعلام کردیم کلیه افراد حقیقی که در رابطه با سیاه نمایی نظام مطلب و ادعایی دارند در خصوص ادعای خود مستندات قانونی ارائه دهند که در غیر این صورت طبق مقررات، اقدامات قانونی لازم انجام می شود. وی افزود: یکی از آقایان وجود پول های کثیف را کتبی اعلام کرد اما اکنون این ادعای خود را تکذیب می کند اما ما به طور مستمر و برای اصلاح کشور این مسئله را پیگیری می کنیم. وی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: برخی از مسئولان از وجود پول های کثیف خبر دادند و این موضوع هم در رسانه ها منعکس شده که ما طی نامه ای از این افراد خواستیم مستندات قانونی خود را در این خصوص به ما ارائه دهند. اما تاکنون در خصوص ادعای برخی افراد هیچ گونه مستنداتی مبنی بر وجود پول کثیف در فلان مقام و یا جایگاه به ما ارائه نشده و گزارش مکتوبی هم در این خصوص به ما داده نشده است. رئیس سازمان بازرسی کشور از برخورد قاطع با پدیده زمین خواری و کوه خواری در کشور خبر داد. وی مبارزه با پدیده زمین خواری و کوه خواری را از برنامه های مهم این سازمان در سال جاری دانست و عنوان کرد: در راستای فرمایش رهبر معظم انقلاب در خصوص مبارزه با این پدیده و حفظ محیط زیست برنامه مدونی تنظیم و نتیجه آن پایان سال به اطلاع مردم می رسد.

سراج با بیان اینکه آمار زمین خواری و کوه خواری آمار بالایی است، اضافه کرد: با توجه به جمعیت، پدیده زمین خواری و کوه خواری در استان های شمالی، تهران و البرز بیشتر از سایر نقاط کشور است.