آرشیو یکشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۴، شماره ۲۱۰۳۷
حوادث - اخبار کشور
۱۱

در محور رستم آباد- بم، برخورد خودرو حامل افاغنه غیرمجاز با کامیون 10 کشته برجای گذاشت

فرمانده پلیس راه بم- زاهدان گفت: بر اثر برخورد خودروی حامل افاغنه غیرمجاز با یک کامیون در محور زاهدان- بم 10 نفر در آتش سوختند و 5 تن دیگر مجروح و روانه بیمارستان شدند.

ستوان یکم هادی تندفکر در گفت وگو با ایرنا افزود: حدود ساعت چهار بامداد دیروز یک دستگاه پژو پارس که هویت راننده آن مشخص نیست از مسیر شرق به غرب در جاده رستم آباد به بم در حرکت بود که به علت بی توجهی به جلو و سرعت غیرمجاز، از جلو با یک دستگاه کامیون که در جهت مجاز جاده رستم آباد به بم حرکت می کرد؛ برخورد کرد.

وی تصریح کرد: خودرو پژو پارس به علت شدت برخورد با کامیون از سمت چپ حرکت خود از مسیر خارج شد و بلافاصله آتش گرفت.فرمانده پلیس راه بم- زاهدان گفت: 9 تبعه غیرمجاز افغان و راننده ایرانی خودرو حامل این افراد در این تصادف در آتش خودرو جان باختند و پنج افغان دیگر به شدت دچار سوختگی شدند.تندفکر افزود: پنج نفر از افاغنه در صندوق عقب خودرو پژو پارس حادثه دیده جا گرفته بودند که به دلیل سوختگی شدید توسط ماموران اورژانس به بیمارستان پاستور بم انتقال یافتند.وی گفت: خودرو پژو پارس حامل 15 تن از افاغنه علاوه بر خاموش بودن چراغ ها به گواهی راننده کمپرسی به صورت کاروانی و با سرعت غیرمجاز حرکت می کرد. وی تصریح کرد: هویت راننده خودرو پژو پارس و 9 افغان فوت شده در این خودرو به دلیل سوختگی شدید مشخص نیست. کارشناس تصادف علت حادثه را بی توجهی راننده پژو پارس به جلو هنگام رانندگی اعلام کرد.