آرشیو یکشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۴، شماره ۲۱۰۳۷
حوادث - اخبار کشور
۱۱

با دستگیری متهمان مشخص شد: حمایت از برادر؛ عامل انجام قتل

در درگیری منطقه باغ آذری، دو برادر به عنوان متهم دستگیر شدند که زورگیری قبلی مقتول و در ادامه فحاشی وی در روز حادثه را از دلایل آغاز درگیری و در نهایت وارد شدن ضربه چاقو به مقتول عنوان کردند.

به گزارش فارس، در بیست و هفتم فروردین ماه، وقوع یک فقره درگیری در منطقه باغ آذری- خیابان رضایی به کلانتری 117 جوادیه اعلام شد.

با حضور ماموران در محل و انجام بررسی های اولیه مشخص شد جوانی بنام سعید (26 ساله) بر اثر اصابت ضربه چاقو مجروح شده است که بلافاصله ضمن انجام هماهنگی های لازم این شخص به بیمارستان منتقل شد اما با وجود انجام اقدامات درمانی فوت کرد.

با توجه به دستگیری دو برادر به نام های عبدالله (20 ساله) و حبیب (25 ساله) توسط کلانتری، تحقیقات از آنها آغاز و هر دو نفر آنها صراحتا به درگیری با مقتول اعتراف کردند. عبدالله درخصوص انگیزه درگیری با مقتول عنوان داشت: چند روز قبل از درگیری، مقتول و دوستانش می خواستند تا گوشی تلفن همراه مرا تصاحب کنند و حتی با چاقو و شیشه مرا نیز مجروح کردند که بنده از آنها شکایت کردم. زمانی که متوجه شکایت من شدند، قصد داشتند تا با پرداخت پول، مانع از پیگیری شکایت خود شوم. روز حادثه نیز مقتول به همراه دوستانش به درب منزل ما آمده بود که پس از دقایقی، مقتول اقدام به فحاشی کرد و همین موضوع باعث آغاز درگیری من با آنها شد که در ادامه برادرم با شنیدن صدای درگیری به کمک بنده آمد.

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم اصلی به ارتکاب جنایت، قرار بازداشت موقت از سوی مقام قضایی صادر شد و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.