آرشیو دوشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴، شماره ۸۳۶۷
ورزش
۱۱

گوناگون

خطیب چشم از جهان فروبست

حجت الله خطیب، سرپرست سابق فدراسیون کشتی و مدیرعامل اسبق پرسپولیس که چند ماهی را با بیماری دست و پنجه نرم می کرد، بعد از طی دوران طولانی بیماری چشم از جهان فروبست.

درخشش تیم کاراته با 12 مدال

دومین دوره رقابتهای کاراته جام باشگاه های آسیا با حضور 400 کاراته کا به میزبانی ازبکستان آغاز شد که نمایندگان کشورمان موفق به کسب 5 مدال طلا، 3 نقره و 4 برنز شدند.

قهرمان آسیا خداحافظی کرد

درحالی که تیم ملی قایقرانی خود را برای کسب سهمیه المپیک آماده می کند محسن شادی دارنده مدال طلای بازیهای آسیایی که اصلی ترین شانس کسب سهمیه نیز محسوب می شد از ورزش حرفه ای خداحافظی کرد و قصد دارد ازاین پس به عنوان مربی درکنارتیم ملی حضورداشته باشد.

تیم آکادمی مهدوی کیا در اتریش

تیم فوتبال آکادمی مهدوی کیا دررقابتهای فوتبال زیر11 سال اتریش به مصاف بایرن مونیخ و تیم هایی از کشورهای فنلاند و اتریش می رود.

محصص:به کی روش مربی سفارش نمی کنم

محصص رئیس کمیته فنی فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه انتخاب دستیاران حق طبیعی سرمربی است، گفت: سفارشی به کی روش برای انتخاب فردی خاص به عنوان مربی ایرانی کادر فنی تیم ملی نخواهیم کرد.

9 وزنه بردار معلول در اردو

دومین دوره ازاردوهای آمادگی تیم ملی وزنه برداری برای حضور در مسابقات آزاد قهرمانی آسیا و اقیانوسیه از امروز با حضور 9 ملی پوش آغازمی شود.رقابتهای قهرمانی آسیا و اقیانوسیه از 4 تا 8 مرداد به میزبانی قزاقستان و با حضور 120 وزنه بردار از 25 کشور جهان برگزار می شود.

کرجی و علیپور طلاکسب کردند

سحر کرجی و رزیتا علیپوردر پیکارهای کاراته جام باشگاه های آسیا مدال طلارا از آن خود کردند و در بخش کاتای تیمی دانشگاه آزاد بر سکوی قهرمانی ایستاد.

رضازاده از شورا استعفا نداد

حسین رضازاده عضو شورای شهر برای حضور درانتخابات ریاست فدراسیون وزنه برداری ازعضویت درشورا استعفا نداد.