آرشیو دوشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴، شماره ۴۲۶۰
ورزش
۱۸

اولین برد والیبال در اردوی اروپا

مردان والیبال کشورمان که به منظور آمادگی هرچه بیشتر برای حضور شایسته در مسابقات لیگ جهانی 2015 به اردوی اروپایی رفته اند، دیروز در سومین دیدار تدارکاتی خود، مقابل فنلاند تیم هفدهم رده بندی جهانی والیبال به برتری 3 بر صفر رسید.

در این بازی که در سالن تازه تاسیس وسیلپ پیس برگزار شد، شاگردان اسلوبودان کواچ با نتایج 25 بر 17، 25 بر 22 و 25 بر 13 مقابل میزبان خود پیروز شدند تا به نوعی انتقام 2 شکست قبلی را گرفته باشند. در این دیدار امیر غفور با کسب 16 امتیاز، امتیازآورترین بازیکن ایران شناخته شد.

سرمربی تیم ملی کشورمان پس از پیروزی برابر فنلاند در سومین دیدار دوستانه مقابل این تیم گفت: امروز کمی متفاوت تر از روزهای پیش بودیم و انرژی مثبت مان بیشتر بود. برای همین هم خوشحال هستم.

اما در پایان این بازی کاروان تیم ملی والیبال کشورمان چمدان های خود را بست تا فنلاند را به مقصد جمهوری چک ترک کند. کواچ برای اردوی پراگ آرش کشاورزی، میکائیل تاجر و رضا عابدین را به تهران بازگرداند و به جای آنها از فرهاد پیروت پور، مصطفی شریفات و جواد معنوی نژاد برای حضور در اردوی پراگ دعوت کرد.

تیم ملی والیبال پس از برگزاری 2 بازی دوستانه با جمهوری چک، با 15 بازیکن از پراگ راهی لس آنجلس می شود تا 8 خرداد در نخستین بازی در فصل جدید لیگ جهانی به مصاف تیم آمریکا برود.