آرشیو پنجشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴، شماره ۲۱۰۶۳
صفحه آخر
۱۶

قانون تازه رژیم آپارتاید اسرائیل؛فلسطینی ها در کرانه باختری حق سوار شدن به اتوبوس را ندارند!

رژیم صهیونیستی در ادامه سیاست های نژاد پرستانه خود علیه فلسطینیان، فلسطینیان ساکن کرانه باختری را از سوارشدن به اتوبوس حامل اسرائیلی ها ممنوع کرد.

به گزارش تسنیم به نقل از خبرگزاری فرانسه، از روز گذشته فلسطینیان ساکن کرانه باختری که هر روز برای رفتن به سرکار از اتوبوس استفاده می کردند، اجازه سوار شدن به اتوبوس هایی که یک صهیونیست در آن است را نداشتند.

یک منبع اسرائیلی در این باره اعلام کرد: در چارچوب طرح آزمایشی سه ماهه، فلسطینیان باید از نقاط عبور مجاز برای تردد استفاده کنند و حق سوار شدن به اتوبوس های حامل اسرائیلی ها را نیز ندارند!

این اقدام در جهت سیاست های تبعیض نژادی علیه فلسطینیان کرانه باختری صورت می گیرد و این رژیم روز به روز بردامنه سیاست های تبعیض آمیز خود علیه فلسطینیان می افزاید.

عدم ورود به مسجد مبارک الاقصی برای ادای فریضه نماز به جز زمان هایی که رژیم صهیونیستی اجازه می دهد از دیگر سیاست های تبعیض آمیز این رژیم نسبت به فلسطینی ها است. این گونه سیاست ها حتی در تل آویو نیز به شدت رواج دارد، همین خوی نژاد پرستانه صهیونیست ها بود که صهیونیست های مهاجر اتیوپیایی را به خیابان ها کشانده است.

عملیات استشهادی

در مقابل این قانون جدید خبر می رسد، بر اثر عملیات شهادت طلبانه یک جوان فلسطینی در قدس اشغالی دو نظامی رژیم صهیونیستی زخمی شدند.

این جوان فلسطینی با خودروی خود تعدادی از صهیونیست ها را زیر گرفت که بر اثر آن دو نظامی صهیونیست زخمی شدند.

منابع اسرائیلی اعلام کردند که نظامیان اسرائیلی به سمت این جوان تیراندازی و وی را به شهادت رساندند.

سایر رویداد ها

* روزنامه صهیونیستی بدیعوت آحارونوت اعلام کرد که ارتش رژیم اشغالگر قدس تصمیم دارد علیه فلسطینیان از گلوله های ممنوعه هم استفاده کند.

* یک سایت صهیونیستی اذعان کرد مقامات اسرائیلی به بهانه آزمایش های پزشکی به اسیران فلسطینی دارو می دهند و آ ن ها را مسموم می کند.

* بولدوزر های نظامی ارتش رژیم اشغالگر سه مرکز تجاری فلسطین را در شمال شهر قدس تخریب کردند.