آرشیو شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۴، شماره ۴۲۶۴
ایران
۱۵

بهره برداری از آزادراه همدان - ساوه

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس از افتتاح آزادراه همدان ساوه در تیرماه امسال خبر داد و گفت: بهره برداری کامل از این پروژه مدت زمان سفر از همدان به پایتخت کشور را به 3 ساعت کاهش می دهد.

به گزارش تسنیم، امیر خجسته افزود: آزادراه همدان ساوه از پروژه‎های مهم ارتباطی و مواصلاتی استان همدان است که باید 2 سال قبل به بهره‎برداری می‎رسید، ولی هنوز 27 کیلومتر از این آزادراه باقی مانده و عملیات اجرایی آن اکنون در دست اقدام است.

وی با بیان این که پیگیری و فشار لازم برای اجرایی شدن این مساله در دستور کار است، عنوان کرد: قرار بود اردیبهشت ماه آزادراه همدان ساوه به طور کامل افتتاح شود که این امر محقق نشد و براساس اعلام مدیران پروژه، تیرماه شاهد بهره برداری از آن خواهیم بود.

نماینده مردم همدان و فامنین با اعلام این که 140دستگاه انواع ماشین‎آلات در این پروژه فعال بوده و کار می کنند، تاکید کرد: باید شیفت های کاری در این پروژه 2 برابر شود تا شاهد اتمام سریع پروژه آزادراه همدان ساوه باشیم. به گفته خجسته 17 کیلومتر از مسیر باقی‎مانده آسفالت شده است و 10 کیلومتر باقی مانده نیز در حال زیرسازی است که آسفالت آن بزودی اجرایی می شود. باند شمالی آزادراه همدان ساوه به طول 85 کیلومتر پیش از این زیربار ترافیک رفته و باند جنوبی آن 85 کیلومتر طول دارد که 55 کیلومتر از آن زیربار ترافیک رفته است.