آرشیو یکشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۴، شماره ۴۲۶۵
صفحه آخر
۲۰
خبر

وداع با صدای ماندگار

مهران دوستی، گوینده پیشکسوت و نوآور رادیو صبح دیروز به دلیل مرگ مغزی دار فانی را وداع گفت. زنده یاد دوستی، فعالیت رادیویی خود را از رادیو رشت آغاز کرد و در ادامه به برنامه سازان و گویندگان رادیو جبهه پیوست. در سال های دفاع مقدس، مردم و رزمندگان صدای او را از رادیو می شنیدند و از اخبار جبهه ها مطلع می شدند.

سیدعزت الله ضرغامی، رئیس سابق صداوسیما هم در یادداشتی در سوگ مهران دوستی نوشت: با اولین برخورد با او دوستی عمیق شکل می گرفت. گویی سال هاست او را می شناسی. صدای او هویت و شناسنامه صدای جمهوری اسلامی بود و هست.

بهنام احمدپور، مدیر سابق رادیو جوان و مدیر فعلی رادیو ایران دیروز را یکی از روزهای تلخ رادیو عنوان کرد و گفت: از دست دادن مهران دوستی که 35 سال با رسانه ملی در حوزه های مختلف همکاری می کرد، برای رادیو دردناک است.

علی سیفی، مدیر رادیو جوان هم درباره درگذشت این گوینده پیشکسوت گفت: از دست دادن مهران دوستی، غمی بزرگ است. او گوینده ای متعهد به مردم و رادیو بود. برای ارج گذاشتن به مهران دوستی دیروز فرزاد حسنی به احترام و یاد او، برنامه کافه رادیو را اجرا کرد.

مهدی شاهرضایی، تهیه کننده برنامه کافه رادیو هم درگذشت مهران دوستی را ضایعه ای بزرگ برای رادیو دانست و درباره ویژگی های صدای او اظهارکرد: امکان ندارد صدای مهران دوستی تکرار شود. او قطعا تکرارناپذیر است. او مولف و مترجمی بود که تکرار نخواهد شد.