آرشیو چهارشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۴، شماره ۴۲۶۸
ورزش
۱۸

منظمی: در لیگ جهانی بازهم پدیده رو می کنیم

مدیر تیم‎های ملی والیبال، نفرات اعزامی به لیگ جهانی را گلچینی از بهترین‎های ایران دانست.

امیرحسین منظمی با اشاره به این که لیگ جهانی والیبال نمایش قدرت و تاکتیک تیم‎های مطرح دنیا در این رشته است، گفت: به جرات و بدون اغراق باید گفت دیگر تیم ما پدیده رقابت‎های این چنینی نیست و قطب بلامنازع والیبال دنیا به شمار می‎آید.

او در پاسخ به این که ایران دوباره پدیده به لیگ جهانی والیبال دنیا معرفی خواهد کرد، به ایسنا گفت: مطمئن باشید امسال چند پدیده را به دنیا معرفی خواهیم کرد، چرا که ما در تیم‎های پایه تلاش و زحمات زیادی کشیده‎ایم و الان فرصتی است که مزد زحماتمان را بگیریم.

او با بیان این که امسال ایران در لیگ جهانی والیبال در سخت‎ترین گروه قرار گرفته است، اضافه کرد: روسیه، آمریکا و لهستان تیم‎های سرشناس والیبال دنیا هستند، ولی به جرات می‎گویم آنها از ایران هراس دارند و این یک افتخار و امتیاز بزرگ برای ما به حساب می‎آید.

منظمی ادامه داد: بازی با آمریکا که اولین نمایش ما در لیگ امسال خواهد بود بسیار حساس و حیاتی است، چرا که این تیم بهترین‎‎های خود را راهی این مسابقات کرده است.

وی با بیان این که چند بازیکن تیم ملی دچار آسیب‎دیدگی شده‎اند، اظهار کرد: امیدواریم قبل از بازی با آمریکا مصدومیت این بازیکنان برطرف شود ولی والیبالیست‎های جایگزین، جواب اعتماد مربیان را خواهند داد.