آرشیو چهارشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۴، شماره ۴۲۶۸
ورزش
۱۸

آشتی در جودو

رئیس فدراسیون جودو از برطرف شدن سوءتفاهمات مدیریتی در این فدراسیون خبر داد.

محمدعلی رستگار در مورد جلساتی که طی یکی دو روز اخیر برای پایان دادن به حواشی این فدراسیون برگزار شد، گفت: خوشبختانه به همراه آرش میراسماعیلی و مجید زارعیان جلسه ای برگزار کردیم و سوءتفاهم هایی که وجود داشت، برطرف شد. میراسماعیلی و زارعیان هر دو دست در دست هم قول دادند تا المپیک برزیل کنار یکدیگر باشند و به موفقیت جودو فکر کنند.

رئیس فدراسیون جودو در واکنش به صحبت های معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای که روز گذشته اعلام کرده بود بزودی در مورد جودو تصمیم گیری هایی خواهد کرد، گفت: من در حد خودم طی این چند روز تلاش کردم تا حواشی جودو کاهش پیدا کند. با وزارتخانه نیز ارتباط نزدیکی دارم و مواردی را که نیاز باشد مراعات می کنم تا همه چیز به نفع جودو به پایان برسد.

رستگار در پاسخ به این پرسش فارس که طی چند روز گذشته ملی پوشان مدعی شدند مجید زارعیان از لحاظ فنی برای آنها مورد تائید نیست، آیا این نفرات در ادامه اردوها حضور خواهند داشت، گفت: همه بچه ها اشتباه کردند که در مورد زارعیان صحبت کردند و حالاهمه آنها به اردو می آیند و یک دل و یکصدا با هم کار خواهند کرد. ورزشگاه در مورد مربی و سرمربی تصمیم گیرنده نیست، هرکسی ضعفی داشته باشد، ما این موضوع را حل خواهیم کرد.