آرشیو یکشنبه ۱۱ امرداد ۱۳۹۴، شماره ۵۹۹۱
اجتماعی
۴

سلام ایران

معیار پرداخت حقوق چیست:آقای محمدی از چالوس عنوان کرده اند که می خواستم بدانم حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی براساس چه معیاری پرداخت می شود؟ افرادی مانند من که سابقه سی سال پرداخت حق بیمه دارند حدود 700هزار تومان و افرادی نیز با سابقه حدود 15 سال هستند که حدود 900 هزار تومان حقوق دریافت می کنند. این اختلاف برای چیست؟

قدردانی از یک جامعه شناس:آقای نظری گفته اند مطلب «تاملی جامعه شناختی در ماجرای قتل یک پزشک» که تحلیلی از حادثه قتل یک پزشک بود به قلم آقای دکتر محمد فاضلی را در روزنامه شما خواندم، بسیار عالی بود. از ایشان سپاسگزارم. چنین انسان های فرهیخته ای که همه اقشار جامعه را با یک چشم نگاه می کنند، شایسته قدردانی و تشکر هستند.

مسئولیت در سیل: آقای برزگر بازنشسته آموزش و پرورش از قائمشهر در تماس خود ضمن گلایه از مسئولان، اظهار کرده اند که چرا کسی مسئولیت سیلی که اخیرا آمد و چندین نفر از هموطنان ما را از بین برد برعهده نمی گیرد؟

عیدی امسال پرداخت نشده است: مخاطب محترمی عنوان کرده اند که از پرسنل مجتمع حضرت علی (ع) وابسته به بهزیستی در ازگل هستیم. پنج ماه از سال جدید می گذرد ما هنوز عیدی و مزایای خود را دریافت نکرده ایم. دو سال است که حق بن را نیز پرداخت نمی کنند. لطفا صدای ما را به گوش مسئولان بهزیستی برسانید.