آرشیو یکشنبه ۱۱ امرداد ۱۳۹۴، شماره ۵۹۹۱
فن آوری
۱۹
تاپ اپ

اشتراک گذاری اپ های نصب شده

ماهرخ چنگیز

اگر دوست دارید اپلیکیشن های نصب شده روی گوشی خود را براحتی در اختیار افرادی که می خواهید بگذارید، بهتر است از اپلیکیشن MyAppSharer استفاده کنید. این اپ امکانی را برای شما فراهم می آورد که اپلیکیشن های نصب شده روی گوشی خود را از اپ های کاربردی گرفته تا بازی برای دوستان تان ارسال کنید.

اپ های نصب شده روی گوشی یا تبلت شما را MyAppSharerاز طریق بلوتوث، جی میل یا شبکه های اجتماعی نظیر فیس بوک، واتس اپ و... برای دیگران ارسال می کند. امکان ارسال چندین برنامه به طور همزمان از دیگر قابلیت های این اپ است. با استفاده از این قابلیت دیگر نیاز نیست تک تک برنامه های موردنظر خود را جداگانه با افراد مورد نظر خود به اشتراک بگذارید، چرا که برای اشتراک گذاری همزمان چندین برنامه فقط کافی است در کنار برنامه هایی که قصد ارسال آنها را دارید تیک بگذارید.

همچنین با استفاده از قابلیت انتقال فایل های APK به کارت حافظه، می توانید از برنامه های موجود روی گوشی خود پشتیبان یا بک آپ بگیرید. در حالت کلی می توان گفت که با نخستین ورود به این برنامه MyAppSharer فهرستی از تمامی اپلیکیشن های نصب شده روی گوشی شما را به نمایش می گذارد و شما می توانید با انتخاب هر کدام از این برنامه ها، آن را از طریق گزینه Send با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

این برنامه به صورت خودکار از بازی یا برنامه انتخاب شده، فایل پشتیبان تهیه کرده و آن را از طریق بلوتوث یا شبکه های اجتماعی برای فرد مورد نظر شما ارسال می کند. قابلیت فرستادن فایل ها از طریق NFC و امکان پیدا کردن سریع برنامه مورد نظر با استفاده از قابلیت Instant search از دیگر امکانات این اپ است. MyAppSharer به صورت رایگان در اختیار کاربران اندرویدی قرار گرفته است.