آرشیو یکشنبه ۱۱ امرداد ۱۳۹۴، شماره ۵۹۹۱
ورزشی
۲۲

این ضعف ها در تیمی با سابقه طولانی ملوان جای تعجب دارد

قلعه نویی: مشکلات ملوان حل نشود، می روم

ملوان جمعه شب در هفته اول از فصل جدید لیگ برتر فوتبال کشور ذوب آهن را در انزلی 0-1 برد اما امیر قلعه نویی سرمربی غیر رسمی جدید قوی سپید انزلی که به سبب قرارداد نداشتن با ملوان مسابقه را فقط از روی سکوها تماشا کرد به وضوح گفت اگر شرایط ملوان صریح تر و شفاف تر و مشکلات این تیم حل نشود، از ملوان جدا خواهد شد.

وی با اشاره به ادامه تغییرهای دائمی در مدیریت و مالکیت ملوان اظهار داشت: الزامی است که ابتدا حق و حقوق اعضای مختلف ملوان پرداخت شود. تاکید می کنم این اعضا که شامل بازیکنان ملوان هم می شوند، آدم های مظلومی هستند و با اینکه به تیم ریشه دار ملوان احترام زیادی می گذارم اما اگر با این بازیکنان و تیم های پشتیبانی باشگاه تسویه حساب نشود مجبورم هنوز نیامده خداحافظی کنم و بروم و این البته خلاف میل باطنی ام است و از هواداران ملوان پیشاپیش بابت آن عذرخواهی می کنم.

قلعه نویی افزود: جای تعجب دارد که تیمی این چنین پر سابقه به لحاظ ساختاری و تشکیلاتی این قدر ضعیف است حال آنکه روز جمعه ذوب آهن را بردیم و آن هم فقط با 40 درصد توان بالقوه ای که می تواند در این تیم موجود باشد. اگر ملوان در دو سه پست بازیکن جدید می گرفت حرف های بیشتری برای گفتن داشت.

کار در شرایط فعلی بی فایده و هر برد فقط یک مسکن موقتی است و اگر به مسائل مالی رسیدگی و تامین بودجه نشود، ماندن من هم بی حاصل خواهد بود.

این بسیار بد است که تا این لحظه فقط پرداخت 10 میلیون تومان به پرتجربه ترهای تیم در دستور کار مدیران ملوان قرار گرفته است.