آرشیو یکشنبه ۱۱ امرداد ۱۳۹۴، شماره ۵۹۹۱
ورزشی
۲۲

ورزش جهان

خط حمله معروف رئال موجب ناامیدی شد

رئال مادرید اسپانیا در حالی به چهار بازی دوستانه اخیرش در استرالیا و چین پایان داد که خط حمله معروف سه نفره اش متشکل از بنزما، بیل و البته کریس رونالدو فقط دو گل در این چهار مسابقه به ثمر رساندند و اسباب ناامیدی رافا بنیتس، سرمربی اسپانیایی و جدید کهکشانی ها شدند.

بازداشت بسکتبالیست «NBA»

مایک اسکات، بازیکن آتلانتا هاوکز یکی از تیم های لیگ حرفه ای بسکتبال امریکا (NBA) به جرم حمل مواد مخدر و فرار از دست پلیس این کشور بازداشت شد. این اتفاق دیروز در حومه شهر آتلانتا روی داد و پلیس موفق شد با وجود فرار اولیه اسکات و برادرش از دست آنها، سرانجام این دو نفر را دستگیر کند.

ملی پوش دوومیدانی اتریش فلج شد

کرا گروئنبرگ، ملی پوش 21 ساله دوومیدانی زنان اتریش به دلیل سقوط از ارتفاع در جریان برنامه های آموزشی اش در شهر اینسبروک از ناحیه کمر بشدت مجروح و فلج شد. او برای آموزش دادن رشته پرش با نیزه به نوآموزان این رشته با اینسبروک سفر کرده بود که دچار این واقعه تلخ شد.

سرمایه دار تایلندی در پی تملک کامل میلان

سهامدار عمده و تایلندی باشگاه آ.ث. میلان که نامش بی تائچا بول است و چندی پیش 48 درصد از سهام این باشگاه معروف اما نزول کرده ایتالیایی را خرید، دیروز گفت مایل است باقی مانده سهام را نیز بخرد و مالک الرقاب باشگاه شود. این در حالی است که سیلویو برلوسکنی، مالک 35 سال اخیر میلان و نخست وزیر سابق ایتالیا هم طبق برخی گزارش ها، به واگذاری کامل باشگاه بی تمایل نیست.