آرشیو دوشنبه ۲۶ امرداد ۱۳۹۴، شماره ۳۳۱۸
سیاست
۳

باخوانندگان

یک مخاطب

پیشگیری بهتر از درمان و در مرحله درمان نیز توصیه به پیشگیری مکمل معالجه است بنابراین باید در طرح بزرگ نظام سلامت، اهتمام و عمل به این حقیقت در صدر برنامه ها قرار گیرد. انتظار ویژه می رود پزشکان محترم با توصیه های مکتوب یا شفاهی به غیر از نسخه پیچی و تجویز دارو راه های دفع و جلوگیری از تکرار بیماری مربوطه را به مراجعان آموزش دهند.

6263-0938

امحای ده ها میلیون سی دی مبتذل قاچاق از بزرگ ترین حرکت جهادی در عرصه مقابله با تهاجم فرهنگی است. از مسوولان محترم فرهنگی و امنیتی می خواهم در مراحل بعدی با آن دسته از اهل کسبه محصولات فرهنگی که اقدام به فروش نامشروع چنین محصولاتی کرده و به این وسیله سمی مهلک به باورهای توحیدی مردم وارد می کنند، برخوردهای قانونی قاطع به عمل آورد.

یک مخاطب

یکی از علل اصلی کم ارزش بودن کیفیت برخی تولیدات داخلی تکیه بر انگیزه های طمعکارانه کسب درآمد و سودهای بیشتر است در حالی که اگر محصولات تولیدی با کیفیت باشد هم رضایت مصرف کنندگان و هم رضای خداوند را در پی خواهد داشت و قطعا مورد استقبال قرار می گیرد.

9188-0912

دانش آموزان کشورمان در المپیاد جهانی نجوم اول شدند اما ظاهرا این موضوع آنقدر کم اهمیت است که تنها گوشه ای از صفحات روزنامه ها از جمله روزنامه شما را با تصویری میکروسکوپی پر می کنند. واقعا جای خبر این موفقیت در صفحه اول روزنامه تان احساس می شد. پرداختن به این پیروزی حداقل کاری بود که می شد برای این افتخارآفرینان انجام داد. آیا غفلت سایرین توجیهی برای مغفول ماندن شما هم هست؟