آرشیو سه‌شنبه ۱۰‌شهریور ۱۳۹۴، شماره ۳۳۳۱
ورزش
۱۵

سر خط خبرها

تیم ملی واترپلوی جوانان ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی جوانان جهان قزاقستان صبح امروز (سه شنبه) به آلماتی سفر کرد.

احسنی فروز سرپرست دبیری فدراسیون تکواندو شد / در پی استعفای علیرضا صیاد دبیر فدراسیون تکواندو، رییس فدراسیون تکواندو ضمن موافقت، احسنی فروز را به عنوان سرپرست دبیری فدراسیون تکواندو تعیین کرد.

بیشترین مدال طلای تاریخ ورزش ایران در بازی های جهانی پیوند اعضا به دست آمد / کاروان ورزشی پیوند اعضای ایران با کسب 77 مدال به کار خود در بازی های جهانی آرژانتین پایان داد تا بهترین نتیجه تاریخ را از لحاظ مرغوبیت مدال رقم بزند.

ایران نایب قهرمان رقابت های کشتی آزاد نوجوانان جهان شد /با صعود حامد رحیمی، امیر پرسته، احمد مهدیزاده و حامد منافیان به دیدار رده بندی اوزان خود، نایب قهرمانی تیم ایران در این مسابقات قطعی شد.

فدراسیون فوتبال با حضور همزمان وحید شمسایی به عنوان سرمربی در تیم ملی و تیم باشگاهی تاسیسات دریایی مخالفت کرد.

با تصمیم کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین نوبت عصر دیروز (دوشنبه) این تیم تعطیل شد. این تمرین در حالی برگزار نشد که شایعه شده بود بازیکنان پرسپولیس به دلیل مشکلات مالی قصد اعتصاب دارند و در تمرینات شرکت نخواهند کرد.

کن استید، مربی بدنساز تیم فوتبال امید که سابقه حضور در کاونتری انگلیس، تیم های ملی بزرگسالان و زیر 23 سال استرالیا و تیم های باشگاهی این کشور و الغرافه قطر را در کارنامه دارد، از دیروز کار خودش را با تیم امید آغاز کرد.

با درخواست رضا افتخاری رییس کمیته فوتسال، وحید شمسایی اسامی 25 بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی را در اختیار فدراسیون فوتبال قرار داد. این در حالی است که شمسایی هنوز به صورت رسمی سرمربی تیم ملی نشده است.