آرشیو سه‌شنبه ۱۰‌شهریور ۱۳۹۴، شماره ۳۳۳۱
ورزش
۱۵

جهان

آرسنال به دنبال جذب فوق ستاره PSG است / سایت روزنامه تلگراف انگلیس گزارش داد: بعد از اینکه اینترمیلان پیشنهاد آرسنال برای جذب «مائورو ایکاردی» را رد کرده، این تیم برای جذب «ادینسون کاوانی» با مبلغی حدود 44 میلیون پوند تلاش می کند.

دروازه بان اول رئال در راه منچستر: «ده خیا» بالاخره به آرزویش می رسد؟ / سایت روزنامه تلگراف گزارش داد: «کیلور ناواس» دروازه بان کاستاریکایی رئال مادرید در آستانه انتقال به منچستریونایتد قرار دارد/ به نظر می رسد این انتقال، مسیر را برای انتقال دروازه بان منچستر به مادرید هموار می کند.

منچستریونایتد با پیشنهاد نجومی به دنبال جذب مهاجم موناکو است / دیلی میل گزارش داد این تیم انگلیسی آماده می شود با پیشنهادی 50 میلیون یورویی «آنتونی مارتیال» مهاجم 19 ساله فرانسوی را که به «تیری آنری جدید» مشهور شده به خدمت بگیرد.

تازه ترین رده بندی برترین تنیسورهای جهان اعلام شد / در رده بندی اعلام شده «نواک ژوکوویچ» صربستانی با 14 هزار و 865 امتیاز همچنان صدرنشین است/ راجرر فدرر، اندی ماری، کی نیشیکوری و استانیسلاس واورینکا در این رده بندی در رده های دوم تا پنجم قرار دارند.

فن خال: در عرض پنج دقیقه بازی را به سوانسی واگذار کردیم / مایه تاسف است که در این بازی شکست خوردیم/ برای 85 دقیقه بازی را در اختیار داشتیم/ برای گرفتن انتقام این بازی باید دو هفته صبر کنم.

آلگری: به خاطر دو شکست ابتدای فصل نگران نیستم / باید دوباره متحد شویم و آرام، بدرخشیم/ رم خیلی خوب بازی کرد و ما می دانستیم که کار آسانی نداریم/ در خصوص «درکسلر» پیشنهاد خود را ارایه کردیم اما به نتیجه نرسیدیم.

نیجریه نخستین بار در تاریخ قهرمان بسکتبال جام ملت های آفریقا شد / نیجریه در فینال این رقابت ها 74 بر 65 از سد آنگولاگذشت و سهمیه مستقیم قاره سیاه برای المپیک 2016 را به دست آورد/ آنگولابه همراه تونس و سنگال تیم های سوم و چهارم راهی مسابقات انتخابی شدند.

«لازار مارکوویچ»، مهاجم 21 ساله و صربستانی لیورپول پس از پشت سر گذاشتن تست های پزشکی باشگاه فنرباغچه، با قراردادی قرضی و تا پایان فصل راهی این تیم ترکیه ای شد.

مهاجم منچستریونایتد در آستانه انتقال به بایرلورکوزن قرار دارد / وب سایت نشریه کیکر گزارش داد: باشگاه آلمانی شرایط طرف آلمانی برای انتقال «خاویر هرناندز» مکزیکی را پذیرفته و این بازیکن قبل از پایان نقل و انتقالات راهی بوندس لیگای آلمان خواهد شد.