آرشیو چهارشنبه ۱۱‌شهریور ۱۳۹۴، شماره ۲۳۸۷
سیاست
۳

الو شرق

88640260

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

پیشنهاد به راهنمایی و رانندگی منطقه 14: روزهای گذشته تلفنی با یکی از پرسنل پلیس راهبر منطقه 14 درباره عدم جمع آوری خودروها به ویژه اتوبوس های شرکت واحد از حاشیه بزرگراه شهید محلاتی گفت وگو کردم، در پاسخ به سوالم گفت که ماموران راهنمایی و رانندگی، رانندگان متخلف را جریمه می کنند، اما حاضر نیستند خودروهایشان را در جای دیگری پارک کنند. به راهنمایی و رانندگی منطقه پیشنهاد می کنم خودروهایی که به طور متوالی در حاشیه بزرگراه ها پارک می کنند، با جرثقیل به پارکینگ انتقال دهند و برای خروج از پارکینگ نیز از رانندگان آنها تعهد بگیرند تا دیگر در محل های ممنوع پارک نکنند و به قانون و حقوق شهروندی احترام بگذارند.

علی از تهران

سازمان تامین اجتماعی مابه التفاوت اضافه حقوق کارمندان را از فروردین ماه پرداخت نکرده است. از روزنامه «شرق» می خواهم این موضوع را پیگیری کند.

حدود 10 کیلومتر از جاده بین تکاب و آذربایجان غربی و دیواندره در کردستان خاکی است. حدود 30 سال است که این جاده رها شده است، با توجه به اینکه بارها از طریق همین ستون پیگیری کرده ایم ولی هنوز ترتیب اثری داده نشده است.

سوالی داشتم، هرروز که صفحه حوادث روزنامه ها را می خوانم، می بینم نوشته شده مجرمان سابقه دار امنیت و جان و مال مردم را به خطر انداخته اند. چرا این مجرمان باید آزاد شوند و دوباره امنیت ملی را به خطر بیندازند؟ یا باید در حبس بمانند یا طبق قوانین شرع و اسلام مجازات شوند تا دیگر خطری برای اجتماع و دیگران نباشند.

بنده یک دکه روزنامه فروشی در لواسان دارم، در این مکان روزنامه فروشی دیگری فعالیت ندارد. متاسفانه شهردار با فرهنگ روزنامه فروشی مخالف است.

چرا با اینکه روابط خوبی با روسیه داریم، از آنجا خودرو وارد نمی کنیم تا حداقل رقیبی برای خودروهای ایرانی و چینی باشد؟

در سال 83 در کاشان بازنشسته شدم، ولی تاکنون حق سنوات خود را دریافت نکرده ام. از وزیر محترم کار، تعاون و رفاه اجتماعی تقاضای رسیدگی دارم.

علیرضا اعتمادفر از شهرستان آران و بیدگل