آرشیو سه‌شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴، شماره ۶۰۴۵
اجتماعی
۴

سلام ایران

کمک به محک به شکرانه سلامتی فرزندانمان: آقای مهدی آذر شیب گفته اند با خواندن مطلب شما در روزنامه مورخ 7/7/94 و آشنایی با خانم سعیده قدس موسس بنیاد محک به یاد جمله «سرطان علاوه بر درد، هزینه هم دارد» افتادم. هموطنان عزیز نگذاریم این غنچه های نورس پرپر شوند. چنانچه حدود یک چهارم از کل جمعیت کشورمان ماهانه مبلغ هزار تومان به حساب محک واریز کنند. به مصداق قطره قطره جمع گردد، وانگهی دریا شود، در هر ماه رقمی بالغ بر 20 میلیارد تومان خواهد شد که جان کودکان سرطانی بی بضاعت کشورمان را نجات خواهد داد. پس بیایید به شکرانه سلامتی فرزندانمان به این امر مهم مبادرت کنیم.

مشاغل خانگی: آقای سلیمان بلغار گفته اند مشاغل خانگی برای زنان بد سرپرست و بی سرپرست که تحت پوشش هیچ بیمه ای نیستند از ضروری ترین نیازهای این قشر آسیب پذیر است. چه خوب است که مسئولان این مشاغل را برای این دسته از خانم ها با شرایط آسان فراهم کنند.

حقوقمان پرداخت نشده است: آقای بابایی نژاد فرموده اند در شرکت دولتی نوسازی صنایع ایران که وابسته به سازمان گسترش بود، فعالیت می کنم. اخیرا سازمان خصوصی سازی این شرکت را واگذار کرده است و صاحبان جدید شرکت هم حدود 4-3 ماه است که به پرسنل حقوق نداده و می گویند پول نداریم.