آرشیو پنجشنبه ۵ آذر ۱۳۹۴، شماره ۲۱۲۱۸
ورزشی
۷

آمادگی حضور در مسابقات را نداشتم

انصراف کاراته کای کشورمان از سفر به ژاپن

نایب قهرمان مسابقات کاراته قهرمانی آسیا گفت: سرباز تیم ملی هستم اما در حال حاضر با توجه به شرایط فعلی آمادگی حضور در مسابقات کاراته وان را ندارم.

سعید احمدی در مورد انصراف برای حضور در مسابقات کاراته وان ژاپن گفت: ابتدا در مورد انصراف از حضور در مسابقات کاراته وان ژاپن با طباطبایی سرپرست فدراسیون صحبت کردم. به او گفتم من سرباز تیم ملی هستم و هر جایی که فدراسیون تصمیم بگیرد حاضرم اعزام و مسابقه دهم، اما با توجه به شرایط فعلی که دارم آمادگی حضور در مسابقات کاراته وان نیستم. با توجه به صحبت هایی که با طباطبایی داشتم تصمیم بر این شد تا در رقابت های لیگ کاراته وان ژاپن حضور نداشته باشم.

وی در ادامه افزود: قرار بود 4 نفر به این مسابقات اعزام شویم که م روز شنبه باید وارد تاتامی شوم و اگر بخواهیم فردا صبح راهی ژاپن شویم من روز مسابقه قطعا به شرایط ایده آل نخواهم رسید به همین دلیل تصمیم گرفتم راهی ژاپن نشوم. بلیت رفت و برگشت ما به ژاپن را میزبان تهیه کرده و با توجه به فاصله زمانی که با روز مسابقات داریم فکر نمی کنم در شرایط مبارزه قرار داشته باشم.

وی در پایان عنوان کرد: از سرپرست جدید فدراسیون کاراته تشکر می کنم او با تمام قدرت برای اعزام ما به مسابقات ژاپن تلاش کرد و از همه ما به صورت جدی حمایت کرد. امیدوارم در رقابت های بعدی که مسابقات به میزبانی فرانسه، مصر و هلند قرار است برگزار شود برای کشورم افتخار آفرینی کنم. از فدراسیون به خاطر حمایت هایی که از ما کرد واقعا تشکر می کنم.