آرشیو شنبه ۷ آذر ۱۳۹۴، شماره ۲۱۲۱۹
شهرستان ها
۷

پذیرایی از زائران اربعین حسینی در بزرگ ترین موکب کشور در خرم آباد

بزرگ ترین استراحتگاه و موکب با نام «امام خامنه ای» که به همت مردم خرم آباد راه اندازی شده است به زائران اربعین حسینی(ع) خدمت رسانی خواهد کرد.

خرم آباد- خبرنگار کیهان:مسئول موکب گفت: در این مکان با صبحانه، نهار، شام، چای و... که از محل نذورات مردم لرستان تامین شده است از زائران اربعین حسینی پذیرایی می شود و دراین مکان علاوه بر امکانات اسکان و اقامت شبانه روزی، یک مرکز درمانی به همراه پزشکان و داروی رایگان در خدمت زائران قرار میگیرد و تعمیرکاران نیز خودروهای زائران را رایگان تعمیر می کنند.

حمید خورشیدوند افزود: ظرفیت پذیرایی مرکز یادشده نامحدود است.

خورشیدوند افزود: این مرکز در پنج کیلومتری دروازه خرم آباد به تهران قرار دارد که از بیست و دوم آبان ماه پذیرائی از زائران اربعین حسینی را آغاز کرده و تا سه روز قبل از اربعین دایر خواهد بود.

همچنین مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه لرستان افزود: به اتوبوس های شرکت واحد که حامل زائران کربلاو فاقد کارت سوخت هستند، کارت سوخت نفت گاز لیتری 300 تومان عرضه می شود.

پیمان بهرامی گفت: تعداد 124 دستگاه اتوبوس برای انتقال زائران از مرز مهران تا نجف اختصاص یافته و زائران را رایگان از لرستان تا مرز مهران منتقل می کنند.