آرشیو پنجشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۴، شماره ۶۱۱۹
صفحه آخر
۲۴

جمعه بازار فرهنگ

کتابفروشی آینده میزبان «جمشید مشایخی»

برنامه دیدار و گفت و گوهای هفتگی با چهره های عرصه فرهنگ و هنر در کتابفروشی آینده، امروز پنجشنبه 17 دی به «جمشید مشایخی» اختصاص دارد که از ساعت 9 صبح آغاز می شود. کتابفروشی آینده در خیابان ولیعصر، سه راه زعفرانیه، خیابان عارف نسب، شماره 12 واقع است.

گرامیداشت «محمدرضا لطفی» در فرهنگسرای نیاوران

آیین گرامیداشت شصت و نهمین زادروز «محمدرضا لطفی» نوازنده تار و سه تار، پنجشنبه 17 دی ساعت 21 در فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود. در این برنامه، مجید کیانی، علی اکبر شکارچی و ارشد طهماسبی به عنوان سخنران حضور خواهند یافت.

رونمایی رمان «پل» در کتابفروشی هنوز

رمان «پل» آخرین تالیف مشترک آراز بارسقیان و غلامحسین دولت آبادی، امروز از ساعت 18 در کتابفروشی هنوز واقع در خیابان کریمخان زند، بین ایرانشهر و ماهشهر، شماره 134، طبقه دوم رونمایی می شود.

رونمایی از آلبوم «آهنگی برای زمین» در شهرکتاب الف

رونمایی آلبوم «آهنگی برای زمین» امروز پنجشنبه ساعت 18 برگزار می شود. در این رونمایی شاهین فرهت، رضا مهدوی، امیرمهیارتفرشی پور و امیر بکان در شهر کتاب الف واقع در زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی، میدان الف، خیابان الف شمالی، شماره 1 حضور می یابند.

«نامیرا» تلفیقی از سنت و مدرنیته در گالری شکوه

آثار فتو مدیای بیتا محبتی با عنوان «نامیرا» فردا جمعه 18 دی ساعت 16 تا 20 به روی دیوار گالری شکوه واقع در فرمانیه، بلوار اندرزگو، خیابان سلیمی شمالی، کوچه امیر نوری، شماره 19 می رود. این هنرمند در این نمایشگاه با انتخاب پالت رنگ های طوسی، قهوه ای و اکر سعی در ایجاد کهنگی و قدمت بخشیدن به کارها را دارد، وی در این آثار طرح های سنتی، اسلیمی و گل و مرغ را با عناصر مدرن تلفیق کرده است. همچنین در دیگر آثارش مسائلی مربوط به حقوق زنان را مطرح کرده است.