آرشیو پنجشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۴، شماره ۶۱۱۹
فن آوری
۱۹
گیم نت

تقویت ذهن

مانی آشتیانی

می خواهید میزان قدرت ذهنتان را بسنجید یا ببینید چقدر حافظه شما قوی است؟ اگر پاسخ شما به این سوال ها مثبت است، پیشنهاد می کنیم برای آخر هفته خود انجام بازی «100 درصد» را در فهرست کارهایتان بگذارید.

100 درصد از یک بازی معروف خارجی و بسیار پرطرفدار که بیش از 50 میلیون کاربر در جهان دارد، الگوبرداری شده است. این بازی بهترین راه برای ساماندهی ذهن شماست. با کمک این بازی هم سرگرم می شوید و هم دامنه کلمات ذهنتان افزایش پیدا می کند.

در بازی 100 درصد شما با واژه های مختلف یا سوال هایی مانند «نخستین کارهایی که سر صبح انجام می دهید» یا «چیزهایی که بلیت می خواهند» و همچنین تصاویر بسیار گوناگون مواجه خواهید شد و باید پاسخ هایی که اکثریت مردم در این شرایط انتخاب می کنند را حدس بزنید.

در این بازی شما با بیش از 240 مرحله متنوع روبه رو هستید و باید کلمات مرتبط با یک عکس یا موضوع را حدس بزنید و برای تکمیل و صددرصد کردن مرحله، جواب ها را در قسمت های خالی تایپ کنید. برای مثال عکسی با مضمون «آتش سوزی» در مقابل شما قرار می گیرد و حالاشما باید همه موارد مرتبط با این عکس مانند آتش نشان، تخلیه خانه، تماس با آتش نشانی، آب و... را در جای خالی در نظر گرفته در عکس بگذارید. همان طور که از نام بازی هم پیداست برای صد درصد شدن بازی باید، چندین پاسخ دقیق را در جاهای خالی بگذارید.

هر پاسخ درستی که در جاهای خالی در نظر گرفته شده بگذارید، چند درصد به تکمیل مرحله نزدیک تر می شوید و این کار را باید تا جایی ادامه دهید که مرحله صددرصد برسید. این بازی فکری – معمایی به صورت رایگان از طریق کافه بازار در اختیار کاربران اندرویدی قرار گرفته است.