آرشیو پنجشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۴، شماره ۶۱۱۹
فن آوری
۱۹
تاپ اپ

ضبط صدای ویژه برای اندرویدی ها

ماهرخ چنگیز

اگر دانشجو هستید و سر کلاس به یک ضبط صوت با کیفیت بالابرای ثبت صحبت های استاد خود نیاز دارید یا به عنوان یک موسیقیدان می خواهید برخی نت های خود را به شکل حرفه ای ضبط کنید، بهتر است اپلیکیشن RecForgeرا روی گوشی خود نصب کنید.

RecForgeیک ضبط کننده صدا با کیفیت بالااست که امکان ضبط، ویرایش و اشتراک گذاری صوت ها، صداها، یادداشت ها، موزیک ها یا هر فایل صوتی دیگر را به کاربران خود می دهد. به کمک این رکوردر هوشمند، این امکان را خواهید داشت که صدای خود یا صداهای مورد نظرتان را با فرمت های گوناگون از جمله MP3 ضبط کنید.

همچنین شما می توانید روی کیفیت خروجی فایل ها نیز مدیریت داشته باشید. برای مثال صدای مورد نظرتان را به صورت Mp3 320kb یا Mp3 128Kb ذخیره کنید و آن را برای افرادی که می خواهید ارسال کنید.

حالابا این امکانات اگر میکروفون گوشی شما نیز از کیفیت خوبی برخوردار باشد، می توانید صداهایی با کیفیت های بسیار بالارا توسط این اپلیکیشن ضبط کنید. ضبط صدا با فرمت های mp3، oggو wav، تبدیل فایلهای صوتی با فرمت mp3، ogg، wav، امکان ویرایش فایل های صوتی، اشتراک گذاری فایل های ضبط شده در شبکه های اجتماعی، اشتراک گذاری فایل ها از طریق بلوتوث و ایمیل، امکان ذخیره فایل ها در سرویس های ابری مانند SoundCloud، Dropbox، Box، Ubuntu One، Google Drive، SkyDrive، کنترل سرعت پخش و... از امکانات اصلی است که این اپلیکیشن در اختیار کاربرانش می گذارد.

گفتنی است RecForge در دو نسخه پولی و رایگان در اختیار کاربران سیستم عامل اندروید قرار گرفته است. برای دریافت این اپلیکیشن می توانید به کافه بازار یا فروشگاه آنلاین گوگل پلی مراجعه کنید.