آرشیو شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، شماره ۲۱۲۷۴
ورزشی - اخبار کشور
۹

غلامعلی حدادعادل: فتنه گران 88 برای رسیدن به قدرت، تهمت تقلب به نظام زدند

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان با تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: فتنه گرانی که در سال 88 برای رسیدن به قدرت تهمت تقلب زدند بزرگ ترین جفا را به نظام و ملت کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، «غلامعلی حدادعادل» پیش از ظهر دیروز در همایش بزرگ اصولگرایان اصفهان در حسینیه جواد الائمه افزود: اوج توطئه های دشمنان علیه نظام فتنه 78 و 88 بود. به راه انداختن جنگ تمام عیار اقتصادی و تحریم ها علیه ملت ایران در ادامه و تکمیل فتنه های یاد شده است. ایمان و تعهد مردم به نظام یکی از دلایلی است که دشمن نتوانسته است به اهداف شوم خود برسد.

وی اظهارداشت: اکنون دشمن به دنبال مهندسی کردن انتخابات است و سعی دارد از طریق تبلیغات رسانه ای زمینه ورود یک جریان خاص را که به نفع آنها است، به مجلس فراهم کند. در این انتخابات باید هوشیار بود چرا که راه نفوذ سیاسی دشمن به ایران انتخابات است.

حدادعادل با هشدار نسبت به دادن لیست های اصولگرایی متعدد در انتخابات آینده گفت: نباید با عدم هماهنگی و تعدد لیست انتخاباتی مردم را سردرگم کرد.

وی افزود: ما تحت عنوان اصولگرایی به فکر ورود مجلس برای گذاشتن چوب لای چرخ دولت نیستیم و هرگز به دنبال جنگ قدرت نبوده ایم، ما معتقدیم اصولگرایی یعنی دفاع از همه آرمان های امام و انقلاب.

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان در پایان تصریح کرد: یکی از جلوه های اصولگرایی این است که اگر ببینیم باید امروز کنار برویم تا اتحاد و انسجام بیشتر حفظ شود، خود باید پیش قدم باشیم. مهم برای مجلس آینده این است که بدنه مجلس اصولگرایی باشد. هرگز نباید انتخابات مجلس دهم را با انتخابات مجلس نهم مقایسه کرد. چرا که وضعیت بسیار متفاوت است.